Η αύξηση των πωλήσεων της LVMH επιβραδύνθηκε στη μεγαλύτερη μονάδα της το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες για προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Τα οργανικά έσοδα του τμήματος μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton  αυξήθηκαν κατά 1%, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία με έδρα το Παρίσι. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 1,95%. Τα κέρδη από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες στο πρώτο εξάμηνο ήταν επίσης κατώτερα των εκτιμήσεων.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, τα αποτελέσματα δείχνουν σαφή επιβράδυνση σε σχέση με πέρυσι, όταν η μονάδα σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 21% το δεύτερο τρίμηνο. Το τμήμα της LVMH που περιλαμβάνει την εταιρεία λιανικής πώλησης καλλυντικών Sephora σημείωσε αύξηση κατά το ήμισυ περίπου από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές.

Ο κλάδος των ειδών πολυτέλειας γνώρισε μια φρενίτιδα ζήτησης την εποχή της πανδημίας, η οποία υποχώρησε πρόσφατα, καθώς οι λεγόμενοι καταναλωτές υψηλού προφίλ περιόρισαν τις πωλήσεις τους. Την περασμένη εβδομάδα, η μητρική Cartier Richemont ανακοίνωσε πωλήσεις που μόλις και μετά βίας αυξήθηκαν στο τελευταίο τρίμηνο, παρόλο που η μονάδα κοσμημάτων της αποδείχθηκε ισχυρότερη.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο Αθηνών: Τέλος στο ανοδικό σερί, αλλά κράτησε τις 1.480 μονάδες

Ο S&P 500 θα τριπλασιαστεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με γνωστό αναλυτή (πίνακες)

Γερμανία: Πάνω από €500.000 ξόδεψε η κυβέρνηση για να δουν υπουργοί αγώνες του Euro 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ