Οι πωλήσεις της LVMH σε είδη μόδας και δερμάτινα μειώθηκαν για πρώτη φορά μετά την πανδημία, καθώς η ζήτηση στη μεγαλύτερη αγορά του luxury brand, τη Κίνα, έχει μειωθεί κατακόρυφα.
Τα οργανικά έσοδα της βασικής μονάδας της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τη Louis Vuitton και τον Christian Dior μειώθηκαν κατά 5% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Οι αναλυτές ανέμεναν ένα μικρό κέρδος. Αυτή ήταν η χειρότερη τριμηνιαία επίδοση από το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου διολίσθησαν κατά 3%.
«Οι περισσότερες από τις αγορές μας αντιμετωπίζουν σήμερα οικονομικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ηπειρωτικής Κίνας», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, κατά τη διάρκεια της τριμηνιαίας παρουσίασης, προσθέτοντας ότι «η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην ηπειρωτική Κίνα σήμερα είναι ξανά στα ίδια επίπεδα με το ιστορικό χαμηλό που έφτασε κατά τη διάρκεια του Covid».
Τα μέτρα τόνωσης του Πεκίνου
Ο Guiony δήλωσε ότι επί του παρόντος είναι δύσκολο να εκτιμηθεί ο πιθανός αντίκτυπος των μέτρων αυτών στη ζήτηση, αλλά «δείχνει ότι παίρνουν το θέμα πολύ σοβαρά», πρόσθεσε, αναφερόμενος στις κινεζικές αρχές.
Ωστόσο, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι η πολιτική τόνωσης μπορεί να είναι περιορισμένη ως προς το πεδίο εφαρμογής της για την άνοδο του καταναλωτικού κλίματος βραχυπρόθεσμα. Τα μέτρα από τη νομισματική έως τη ρυθμιστική χαλάρωση που ανακοινώθηκαν από το Πεκίνο επικεντρώθηκαν στην τροφοδότηση των κερδών στην ταλαιπωρημένη αγορά μετοχών και στη στήριξη του προβληματικού τομέα των ακινήτων, χωρίς ουσιαστική ώθηση στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Οι Κινέζοι που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν πολυτελή προϊόντα το κάνουν καθώς ταξιδεύουν στο εξωτερικό και σε τιμές έκπτωσης.
Η Λουίζα Τσεν, μια 35χρονη επαγγελματίας του χρηματοπιστωτικού τομέα με έδρα την Γκουανγκζού, έκανε ένα ταξίδι με τη φίλη της στην Ιταλία κατά τη διάρκεια των εβδομαδιαίων διακοπών για να γιορτάσει την Εθνική Ημέρα. Είπε ότι η φίλη της πήρε μια Carryall από το κατάστημα-ναυαρχίδα της Louis Vuitton στη Ρώμη, με την τσάντα να κοστίζει 8.000 γουάν (1.124,6 δολάρια) φθηνότερα από ό,τι κοστίζει στη λιανική στην Κίνα.
«Μπορούμε να εξοικονομήσουμε τα αεροπορικά εισιτήρια της επιστροφής», δήλωσε η Τσεν, καταναλώτρια πολυτελών αγαθών που έχει ξοδέψει τουλάχιστον 10.000 δολάρια το χρόνο για τσάντες και παπούτσια.
Οι οργανικές πωλήσεις στην Ασία μειώθηκαν κατά 16% το τρίμηνο στην LVMH, περισσότερο από τις εκτιμήσεις, προκαλώντας απογοήτευση για έναν όμιλο που ήταν από τους πιο ανθεκτικούς απέναντι στην ψυχρή ζήτηση στη χώρα. Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία σημείωσαν επίσης χειρότερες επιδόσεις από τις αναμενόμενες, καθώς το ισχυρότερο γεν έπληξε τις δαπάνες των Κινέζων καταναλωτών που ταξίδεψαν εκεί για να ψωνίσουν είδη πολυτελείας. Οι επιδόσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη απογοήτευσαν επίσης.
Τα αποτελέσματα «δείχνουν μια πιο έντονη επιβράδυνση από ό,τι αναμενόταν», δήλωσε σε σημείωμά του ο αναλυτής της RBC Capital Markets Piral Dadhania.
Διαβάστε ακόμη
«Εμείς οι δυο σαν ένα»: Αυτά τα όντα μπορούν να συγχωνευτούν
Η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με την παρακμή της
e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ολες οι πληρωμές έως τις 18 Οκτωβρίου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα