Ιστορική βίλα στις Κάννες της Γαλλίας αγόρασε ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας LVMH, έναντι περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ (52,7 εκατομμύρια δολάρια), για να προβάλλει τις μάρκες του κατά τη διάρκεια των φεστιβάλ της πόλης που είναι γεμάτα αστέρια, δήλωσαν άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE θα χρησιμοποιήσει το ακίνητο των 12 υπνοδωματίων για να φιλοξενήσει αποκλειστικές επιδείξεις και εκδηλώσεις για τις εταιρείες της, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Louis Vuitton, Christian Dior και Moet & Chandon, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί συζητώντας ένα ιδιωτικό θέμα.

Η συναλλαγή έκλεισε έναντι 46,5 εκατομμυρίων ευρώ τον Απρίλιο, εξαιρουμένων των επίπλων και των αμοιβών, όπως προκύπτει από αρχεία που δεν είχαν προηγουμένως δημοσιευθεί και τα οποία είδε το Bloomberg. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες συμφωνίες ακινήτων που έχουν γίνει ποτέ στις Κάννες. Το πρακτορείο Magrey & Sons μεσολάβησε για τη συμφωνία.

Οι εταιρείες πολυτελείας και μόδας επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε ξενοδοχεία και επώνυμες κατοικίες για να φιλοξενούν κορυφαίους πελάτες, να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές γραμμές και να δημιουργήσουν ευκαιρίες βιωματικού μάρκετινγκ μέσω Instagram. Η LVMH έχει επιδοθεί σε ένα όργιο δαπανών για ακίνητα, αγοράζοντας ακίνητα αξίας ρεκόρ 2,45 δισεκατομμυρίων ευρώ παγκοσμίως το 2023, κυρίως για δραστηριότητες λιανικής πώλησης, και πρόσφατα αγόρασε μερίδιο σε έναν γαλλικό όμιλο ξενοδοχείων υψηλών προδιαγραφών.

Η LVMH σχεδιάζει να νοικιάσει τη βίλα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν οι τουρίστες συρρέουν στη γαλλική Ριβιέρα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η βίλα Bagatelle βρίσκεται σε έναν λόφο με θέα στην πόλη και τη Μεσόγειο. Το ακίνητο σε στιλ Art Deco διαθέτει δύο εξωτερικές πισίνες, μία εσωτερική πισίνα, κήπους με βεράντες και μπορεί να φιλοξενήσει 14 μέλη του προσωπικού. Χτίστηκε το 1928 και είχε μια σειρά από ιδιοκτήτες υψηλού προφίλ, όπως οι Ρώσοι-Αρμένιοι δισεκατομμυριούχοι αδελφοί Sarkisov, ο τραπεζίτης Anatoly Motylev και ο Αλγερινός επιχειρηματίας Rafik Khalifa, σύμφωνα με τη Le Monde.

Οι Κάννες φιλοξενούν το φημισμένο Φεστιβάλ Κινηματογράφου κάθε Μάιο και τη ναυαρχίδα της διαφημιστικής βιομηχανίας, το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lion, τον Ιούνιο – και τα δύο είναι γνωστά για την προσέλκυση διασημοτήτων της πρώτης κατηγορίας σε πολυτελή πάρτι σε βίλες και γιοτ. Η LVMH αποτελεί ήδη βασικό στήριγμα των εκδηλώσεων, με τις μάρκες της να ντύνουν αστέρια και να διοργανώνουν δεξιώσεις. Στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, ο Dior διοργάνωσε ένα πάρτι δίπλα στην πισίνα, στο οποίο συμμετείχαν το σούπερ μόντελ Naomi Campbell και η ηθοποιός Anya Taylor-Joy.

Τον Φεβρουάριο, η LVMH ανακοίνωσε ότι ξεκινά έναν βραχίονα ψυχαγωγίας με σκοπό να ενισχύσει την ελκυστικότητα των οίκων της. Η προσπάθεια έχει ως στόχο να επεκτείνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ για τις διάφορες μάρκες της σε premium κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και ακουστικές μορφές.

Διαβάστε ακόμη

ΔΥΠΑ: Ηλεκτρονικά τα πτυχία για τις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές

Η VW πλησιάζει σε συμφωνία με τα συνδικάτα που θα κρατήσει ανοιχτά τα γερμανικά εργοστάσια αυτοκινήτων

Viva Wallet: Συνεχίζεται στο Εφετείο του Λονδίνου η δικαστική διαμάχη JP Morgan – Καρώνη (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα