Μειώθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο οι πωλήσεις του ομίλου LVMH, καθώς τότε οι αγορές τσαντών Louis Vuitton και άλλων ειδών πολυτελείας είχαν εκτοξευθεί μετά την επαναλειτουργία των καταστημάτων.
Τα οργανικά έσοδα στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου αυξήθηκαν κατά 24% το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με πέρυσι, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 21%.
Στο δεύτερο τρίμηνο, οι πωλήσεις σε αυτό το βασικό τμήμα είχαν υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι, που τα καταστήματα έκλεισαν κατά το πρώτο κύμα του Covid.
Η LVMH εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η τρέχουσα ανάπτυξη θα συνεχιστεί.
Ως ένας από τους πρώτους ομίλους πολυτελείας που ανακοίνωσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, τα μεγέθη της LVMH υποδηλώνουν ότι η ανάπτυξη του κλάδου παραμένει σε καλό δρόμο, ακόμη και αν ο ρυθμός σημειώνει επιβράδυνση.
Η πορεία στην Κίνα
Πριν από τα τελευταία στοιχεία, οι αναλυτές είχαν εκφράσει την ανησυχία τους για πιθανή μείωση της ζήτησης στην Κίνα, εν μέσω της αναζωπύρωσης του ιού και των σχεδίων της κυβέρνησης να επιτύχει «κοινή ευημερία» μέσω της ρύθμισης του εισοδήματος και της αναδιανομής.
Η LVMH δεν αναμένει ότι αυτή η νέα πολιτική θα είναι επιζήμια για την ανώτερη μεσαία τάξη που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της πελατειακής της βάσης στην Κίνα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Jean-Jacques Guiony στους αναλυτές, προσθέτοντας ότι μπορεί να είναι ακόμη και θετική για τις πωλήσεις. «Δεν ανησυχούμε ιδιαίτερα», επισήμανε.
Η Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, ήταν η μεγαλύτερη περιοχή της LVMH στα τέλη Σεπτεμβρίου, αντιπροσωπεύοντας το 36% των πωλήσεων της. Οι ΗΠΑ κατέλαβαν τη δεύτερη θέση, συνεισφέροντας το ένα τέταρτο των εσόδων.
Σημειώνεται ότι το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών αυξήθηκε κατά 38% σε διετή βάση το τρίτο τρίμηνο, μετά από αύξηση 40% το προηγούμενο τρίμηνο.
Ρολόγια, κοσμήματα
Το τρίτο τρίμηνο τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 18% στον τμήμα ρολογιών και κοσμημάτων, έναντι αύξηση 23% που ανέμεναν οι αναλυτές. Οι πωλήσεις αυτής της μονάδας – η οποία περιλαμβάνει το κοσμηματοπωλείο Tiffany από τον Ιανουάριο – ήταν “ήπιες” στην Ασία τον Αύγουστο εν μέσω περιορισμών λόγω της πανδημίας, αλλά βελτιώθηκαν τον Σεπτέμβριο, πρόσθεσε ο Guiony.
Ωστόσο, η δυναμική για την εταιρεία Tiffany ήταν “ιδιαίτερα ισχυρή” στις ΗΠΑ, δήλωσε ο υπεύθυνος επικοινωνίας για τα οικονομικά, Chris Hollis κατά τη διάρκεια της κλήσης. Το εμπορικό σήμα, γνωστό για την πετρόλ συσκευασία του, ξεκίνησε μια καμπάνια, με τον ράπερ Jay-Z και τη σύζυγό του Beyonce να ερμηνεύουν το εμβληματικό τραγούδι Moon River, που σχετίζεται με την θρυλική ταινία του 1961, “Breakfast at Tiffany’s”.
Συνολικά, πωλήσεις της LVMH στο 9μηνο ανήλθαν σε 44,2 δισ. ευρώ (51 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Η μετοχή του ομίλου καταγράφει απώλειες 11% από το ρεκόρ που κατέγραψε στις 12 Αυγούστου.
Διαβάστε ακόμα
Το game changer στο ΚΙΝΑΛ, το μικρό Ελληνικό, η Dory και η περιπέτεια του Μπουτάρη
«Κούρεμα» ενοικίων: Από Παρασκευή 15 Οκτωβρίου οι αποζημιώσεις έως και 18 μηνών
Αναβλήθηκε – ξανά – ο πλειστηριασμός για το «σαλέ» των Κουτσολιούτσων