search icon

Bloomberg

Lufthansa: Μέχρι πού θα φτάσει για να έχουν άνετο ύπνο οι επιβάτες της πρώτης θέσης

Ένας μόνο επιβάτης της πρώτης θέσης που ταξιδεύει μετ' επιστροφής από τη Ζυρίχη στη Νέα Υόρκη παράγει περίπου 14 τόνους διοξειδίου του άνθρακα

Οι μηχανικοί της αεροναυπηγικής έχουν περάσει πάνω από 50 χρόνια προσπαθώντας να μειώσουν το βάρος των αεροσκαφών για να εξοικονομήσουν καύσιμα. Η Lufthansa, όμως κάνει τώρα το αντίθετο σε ορισμένα αεροσκάφη της προκειμένου να προσφέρει στους επιβάτες της πρώτης θέσης έναν καλό ύπνο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η ελβετική θυγατρική του γερμανικού ομίλου θα προσθέσει ένα «βαρίδι» μολύβδου στην ουρά ορισμένων αεροσκαφών της για να εξομαλύνει την ανισορροπία μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους που προκαλεί η νέα καμπίνα της πρώτης θέσης. Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί θα προσθέσουν τη λεγόμενη «πλάκα εξισορρόπησης» για να αντισταθμίσουν το πρόσθετο βάρος που δημιουργείται από τη νέα διάταξη που θα διαθέτει άνετα κρεβάτια και θα φιλοξενεί το πολύ τέσσερις επιβάτες ανά αεροσκάφος.

«Η Swiss αποφάσισε να παραμείνει πιστή στην υπόσχεση και στη φιλοδοξία της να είναι ένας αερομεταφορέας υψηλής ποιότητας, δεσμευόμενη να διατηρήσει την καμπίνα Πρώτης Θέσης στο στόλο των αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων», δήλωσε η αεροπορική εταιρεία, εξηγώντας την αναγκαιότητα προσθήκης βάρους. Η προσαρμογή θα γίνει στα αεροσκάφη Airbus SE A330-300 σε πτήσεις προς την ανατολική ακτή των ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Μέση Ανατολή.

Η απόφαση για συνειδητή προσθήκη βάρους έρχεται την ώρα που οι αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με ελέγχους για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πτήσεων. Τα αεροπορικά ταξίδια είναι υπεύθυνα το 2% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας. Για την Swiss, η προσθήκη βάρους θα αυξήσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμων και συνεπώς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά επιβάτη της αεροπορικής εταιρείας, όπως σημειώνει το Bloomberg.

Ένας μόνο επιβάτης της πρώτης θέσης που ταξιδεύει μετ’ επιστροφής από τη Ζυρίχη στη Νέα Υόρκη παράγει περίπου 14 τόνους διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα αντιστάθμισης του κλίματος MyClimate. Πρόκειται για περίπου πέντε φορές περισσότερο από τις εκπομπές που δημιουργεί ένας ταξιδιώτης στην οικονομική θέση, όπου τα καθίσματα έχουν γίνει πιο λεπτά και επομένως ελαφρύτερα – συμβάλλοντας στην ανισορροπία του αεροσκάφους.

Διαβάστε ακόμη

Goldman: Αυξάνει τις τιμές – στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ: Μείωση ρευστότητας για 6 στις 10 επιχειρήσεις το α’ εξάμηνο (γραφήματα)

«Απογειώθηκε» το Ελ. Βενιζέλος: Αύξηση 10,5% στην επιβατική κίνηση τον Αύγουστο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version