Στους καινοτόμους τρόπους που οι αεροπορικές εταιρείες έχουν βρει εδώ και καιρό να χρεώνουν τους επιβάτες για διάφορες υπηρεσίες όπως επιλογή θέσεων, προτεραιότητα επιβίβασης, παραδοτέες αποσκευές και ακόμη και χειραποσκευές, ήρθε να προστεθεί ένας ακόμα!
Η Deutsche Lufthansa πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα καθώς επεξεργάζεται νέο σχέδιο ανταμοιβών προκειμένου να πείσει τους πελάτες να πληρώσουν για την προσπάθειά του να περιορίσει τις εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο την επιθυμία τους να θεωρηθούν περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι.
Η αποτελεσματικότητα αυτού του είδους των μέτρων έχει αμφισβητηθεί, αλλά προς το παρόν οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν και πολλές επιλογές για να δείξουν στους επιβάτες ότι προσπαθούν να ξεκινήσουν τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Η Lufthansa εξετάζει τα πάντα, από τη σήμανση των καθισμάτων με πράσινο χρώμα έως τη δημιουργία ψηφιακών σημάτων που μπορούν να εμφανίζονται σε ένα τηλέφωνο.
«Πιστεύουμε ότι ο ταξιδιώτης με οικολογική συνείδηση θέλει οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι είναι ταξιδιώτης με οικολογική συνείδηση», δήλωσε η επικεφαλής της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών του ομίλου, Κριστίνα Φόρστερ.
Οι αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να μετακυλίσουν στους επιβάτες μεγαλύτερο μερίδιο από το δυνητικό κόστος των 2 τρισ. δολαρίων για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050. Η Lufthansa και άλλοι αερομεταφορείς προσφέρουν ήδη στους πελάτες τρόπους για να πληρώνουν επιπλέον για τις εκπομπές ρύπων, όμως η χρέωση αυτή είναι μόλις της τάξης του 1%.
Η αύξηση της χρήσης βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων είναι πιθανό να αυξήσει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, δήλωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines Σκοτ Κίρμπι στη διάσκεψη για το κλίμα COP26.
«Έτσι θα έπρεπε να είναι», είπε ο Κίρμπι. «Οι τιμές των εισιτηρίων θα πρέπει να είναι λίγο υψηλότερες για να αντισταθμιστεί ο αντίκτυπος στο περιβάλλον». Αν και τα καύσιμα θα πρέπει τελικά να γίνουν φθηνότερα, μεσοπρόθεσμα το κόστος θα είναι υψηλό, προσέθεσε.
Οι αεροπορικές εταιρείες μείωσαν τις πτήσεις τους κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού και οι περιβαλλοντολόγοι υποστηρίζουν ότι η συνέχιση των μειωμένων πτήσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για τη βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα έως ότου τεθούν σε λειτουργία νέα αεροπλάνα που χρησιμοποιούν τεχνολογίες, όπως μπαταρία ή υδρογόνο.
«Η τεχνολογία χρειάζεται 10 και πλέον χρόνια για να αναβαθμιστεί», είπε ο Αντριου Μάρφι της ομάδας Transport & Environment, σε πάνελ στο συνέδριο για το κλίμα COP26 στη Γλασκώβη αυτή την εβδομάδα. «Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε 10 χρόνια. Έτσι, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μειωθούν οι εκπομπές από τις αερομεταφορές είναι να πετάς λιγότερα».
Διαβάστε ακόμα:
Έρευνα: Οι επιπτώσεις στο παγκόσμιο εμπόριο από τo θαλάσσιο «μποτιλιάρισμα» στα λιμάνια
Ιαπωνία: Η κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα πλήττει την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
ΗΠΑ: Δέκα οι νεκροί από το ποδοπάτημα στη συναυλία του Τράβις Σκοτ -Υπέκυψε 9χρονος