search icon

Bloomberg

L’Oreal: Η υποτονική ζήτηση στην Κίνα πλήττει τις πωλήσεις – Πτώση 3,4% στη μετοχή

Η πτώση σηματοδοτεί το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή - Η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει περίπου 20% από την αρχή του έτους

Απογοητευτικές πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο ανακοίνωσε η L’Oreal, καθώς η εταιρεία προϊόντων ομορφιάς υποφέρει από την επιδείνωση της καταναλωτικής ζήτησης στην Κίνα.

Οι πωλήσεις στη Βόρεια Ασία, η οποία περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν κατά 6,5% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η L’Oreal σε ανακοίνωσή της. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg ανέμεναν αύξηση. Η πτώση σηματοδοτεί το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή.

«Στην ηπειρωτική Κίνα, η αγορά ομορφιάς – που ήταν ήδη αρνητική το δεύτερο τρίμηνο – συνέχισε να επιδεινώνεται, επηρεασμένη από τη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη», δήλωσε η L’Oreal.

Η μετοχή της L’Oreal υποχώρησε έως και 3,4% στις πρώτες συναλλαγές της Τετάρτης. Η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει περίπου 20% από την αρχή του έτους. Τα ασθενέστερα του αναμενόμενου αποτελέσματα συμπαρέσυραν τη μετοχή της ανταγωνίστριας Estee Lauder Cos. την Τρίτη στη Νέα Υόρκη.

Οι αγοραστές στην Κίνα έχουν περιορίσει τις δαπάνες για μακιγιάζ και περιποίηση εν μέσω ανησυχιών για την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και την κρίση στην αγορά ακινήτων – ανησυχίες που ώθησαν την κινεζική κυβέρνηση να παρουσιάσει ένα πακέτο μέτρων τον περασμένο μήνα για την αναζωογόνηση της οικονομίας. Η Χαϊνάν, προορισμός αφορολόγητων προϊόντων για τους Κινέζους καταναλωτές, παρέμεινε ιδιαίτερα υπό πίεση, δήλωσε η L’Oreal.

Σε μια κλήση με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος Νίκολας Χιερόνιμους δήλωσε ότι ελπίζει ότι η κυβερνητική τόνωση θα συμβάλει στην τόνωση της τοπικής ζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το τμήμα δερματολογικής ομορφιάς της L’Oreal αναπτύχθηκε επίσης πολύ κάτω από τις εκτιμήσεις κατά την περίοδο. Ο Χιερόνιμους επέρριψε ευθύνες στον καιρό που έπληξε τη ζήτηση για προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας γενικά, καθώς και την έλλειψη λανσαρίσματος προϊόντων στην ετικέτα της CeraVe.

«Μερικοί καταναλωτές μας εγκατέλειψαν», κυρίως η Gen Zs στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Χιερόνιμους . «Είναι στο χέρι μας να τους προσελκύσουμε», καινοτομώντας περισσότερο, πρόσθεσε.
Συνολικά, οι πωλήσεις της L’Oreal αυξήθηκαν κατά 3,4% το τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις. Η παγκόσμια αγορά ομορφιάς αναμένεται να αναπτυχθεί μεταξύ 4% και 5% το επόμενο έτος, προέβλεψε ο Ιερώνυμος στην κλήση.

Οι πωλήσεις «επιβραδύνθηκαν ραγδαία» και ήταν πολύ χαμηλότερες από τις προσδοκίες κατά τη διάρκεια της περιόδου, δήλωσε η Molly Wylenzek, αναλύτρια της Jefferies. Είπε ότι η μεγάλη έκπληξη ήταν η χαμηλότερη ανάπτυξη στο τμήμα δερματολογικής ομορφιάς.

Διαβάστε ακόμη

Πώς λειτουργεί η ασφάλιση του σκιώδους στόλου της Ρωσίας (γράφημα)

Cenergy Holdings: Η διπλή «ψήφος εμπιστοσύνης» στην Hellenic Cables μετά την ΑΜΚ

ΔΝΤ: Δημοσιονομική βόμβα $100 τρισ. απειλεί την παγκόσμια οικονομία (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version