Πρόοδο στη μείωση της συσσώρευσης αποθεμάτων σημείωσε η σουηδική H&M, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί την παγκόσμια αλυσίδα λιανικής εδώ και έξι χρόνια.

Η εταιρεία κατάφερε να μειώσει την ποσότητα των απούλητων ρούχων, καθώς τα κέρδη του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν απροσδόκητα λόγω μιας λογιστικής επίδρασης από την έναρξη ενοποίησης των αποτελεσμάτων της πλατφόρμας second hand ρούχων Sellpy. Η H&M επένδυσε για πρώτη φορά στην Sellpy πριν από 10 χρόνια την υπηρεσία να λειτουσγεί σε Σουηδία, Γερμανία και την Αυστρία.

Η διευθύνουσα σύμβουλος του παγκόσμιου κολοσσού Χέλενα Χέλμερσον καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να μειώσει τα αποθέματα προϊόντων που έχουν συσσωρευτεί, γεγονός που έχει οδηγήσει την εταιρεία να ρίχνει περισσότερο βάρος στην στρατηγική των μεγάλων εκπτώσεων. Όπως σημειώνει το Bloomberg, oι εκπτώσεις της H&M ήταν αμετάβλητες το πρώτο τρίμηνο.

Οι πωλήσεις τον Μάρτιο, τον πρώτο μήνα του δεύτερου τριμήνου, αυξήθηκαν κατά 4%, ανακοίνωσε η H&M. Οι ανοιξιάτικες συλλογές έτυχαν θερμής υποδοχής από τους καταναλωτές, αλλά η έναρξη της σεζόν έχει καθυστερήσει σε πολλές χώρες λόγω των καιρικών συνθηκών

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία μείωσε τα εμπορικά της αποθέματα κατά 16% σε εθνικά νομίσματα σε 41 δισεκατομμύρια κορώνες (3,9 δισεκατομμύρια δολάρια).

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σε 725 εκατομμύρια κορώνες τους τρεις μήνες έως τον Φεβρουάριο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν ζημιές. Η Sellpy συνέβαλε σε ένα λογιστικό κέρδος ύψους 1 δισεκατομμυρίου κορονών, καθώς τα περιουσιακά στοιχεία και τα αποτελέσματά της περιλαμβάνονται πλέον σε αυτά της H&M.

Η ισπανική ανταγωνίστρια Inditex έχει ξεπεράσει την H&M, κερδίζοντας 43% τον τελευταίο χρόνο, ενώ η μετοχή της σουηδικής εταιρείας έχει υποχωρήσει 15%. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Zara ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 29% για το έτος μέχρι τον Ιανουάριο. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να επενδύσει σχεδόν διπλάσια ποσά από την H&M φέτος.

Η Χέλμερσον δήλωσε ότι η H&M βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον στόχο της για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 10% το 2024.

Διαβάστε ακόμη

Στέφεν Ντουκ (Moody’s): «Τι θα κρίνει την απόφαση να αναβαθμίσουμε την Ελλάδα» (pics)

Τα φρέσκα γκάλοπ, το ορφανό κότερο, οι φήμες για την αναβάθμιση και οι υπογραφές για Άκτωρ

Ρομπέρ Γκοσί (Εθνική Ασφαλιστική): Το σχέδιο για την επόμενη μέρα της αρχαιότερης ασφαλιστικής