Κάτω των προσδοκιών τα κέρδη της LG Energy Solution το δεύτερο τρίμηνο του 2024, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων συνέχισαν να επιβραδύνονται.

Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου μειώθηκαν κατά 58% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 195,3 δισεκατομμύρια γουόν (141 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με την ανακοίνωσηε της εταιρείας με έδρα τη Σεούλ. Αυτό ήταν χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις για 282 δισεκατομμύρια γουόν, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Εξαιρουμένης της φορολογικής πίστωσης από τον νόμο των ΗΠΑ για τη μείωση του πληθωρισμού, η LG σημείωσε λειτουργικές ζημίες 252,5 δισεκατομμυρίων γουόν. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 30% στα 6,2 τρισεκατομμύρια γουόν.
Η έκθεση ήταν προκαταρκτική και η LG Energy θα ανακοινώσει τα τελικά αποτελέσματα αργότερα μέσα στο μήνα. Οι μετοχές της LG Energy υποχώρησαν έως και 1,4% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και πρόσφατα μεταβλήθηκαν ελάχιστα.

Ο προμηθευτής των αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων της Tesla και της General Motors αγωνίζεται με την επιβράδυνση των πωλήσεων των EVs και την πτώση των τιμών του λιθίου που συνδέεται με τις τιμές πώλησής του. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πίεσαν επίσης τους κατασκευαστές μπαταριών να προμηθεύσουν φθηνότερα προκειμένου να μειώσουν τις τιμές των EV, καθώς τα υψηλά επιτόκια πλήττουν τη ζήτηση. Ταυτόχρονα, η LG Energy χάνει μερίδιο στην παγκόσμια αγορά μπαταριών EV λόγω της ανάπτυξης των κινεζικών ανταγωνιστών, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Το μερίδιο της Tesla στην παγκόσμια αγορά EV μειώθηκε στο 11,1% φέτος μέχρι το τέλος Μαΐου, σε σύγκριση με 14,8% πέρυσι, σύμφωνα με την SNE Research, καθώς η παλαιότερη γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας αγωνίζεται να συμβαδίσει με τις νέες προσφορές των ανταγωνιστών. Στην Ευρώπη, εταιρείες όπως η Volkswagen AG, η Stellantis NV και η Mercedes-Benz Group AG μειώνουν ή επαναπροσδιορίζουν τα έργα μπαταριών.

«Η τιμή των μπαταριών για τα EVs έπεσε κατά σχεδόν 50 δολάρια ανά κιλοβατώρα από το υψηλό της σε περίπου 100 δολάρια», δήλωσε ο Ντοντζινγκ Κανγκ αναλυτής της Hyundai Motor Securities στη Σεούλ. «Αυτό σημαίνει ότι το κόστος της μπαταρίας μειώθηκε σχεδόν κατά 4.000 δολάρια για το ηλεκτρικό SUV Equinox της GM. Δεν υπάρχει λόγος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αγοράσουν μπαταρίες αυτή τη στιγμή, εξακολουθούν να περιμένουν την περαιτέρω πτώση της τιμής στο δεύτερο εξάμηνο».

Διαβάστε ακόμη 

Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με σφυριά για «επώνυμα» βιομηχανικά ακίνητα

Μεγάλες αλλαγές στα stress tests των τραπεζών

ΑΔΜΗΕ: Τα δύο κρίσιμα ραντεβού για το καλώδιο Κρήτης – Κύπρου και η γραμμή άμυνας της Αθήνας με Χριστοδουλίδη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ