Τον τελευταίο χρόνο, η πανδημία άλλαξε πολλά, ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο … ντυνόμαστε.
Σίγουρα όλοι μας, λίγο – πολύ, ιδίως κατά τη διάρκεια της καραντίνας ξεχάσαμε το αυστηρό ντύσιμο, τις στενές γραμμές και ξαναθυμηθήκαμε εκείνο το άνετο και φαρδύ τζιν που είχαμε στη ντουλάπα μας. Ο κορωνοϊός αλλάζει τα όσα ξέραμε για τη μόδα και τους κανόνες της.
Και γιατί όχι να μην δοκιμάσουμε να φορέσουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που μας προσφέρει περισσότερη άνεση και ελευθερία – αυτό δηλαδή που τόσο μας έχει στερήσει η πανδημία. Για αυτό και τα πιο φαρδιά και άνετα τζιν κάνουν τώρα δυνατό «come back» αφού είναι η νέα πιο hot τάση.
Από τις πιο γνωστές εταιρείες στο χώρο, η Levi Strauss & Co. αναφέρει πως η ζήτηση για τα συγκεκριμένα τζιν έχει αυξηθεί ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν πλέον όλο και περισσότερο πιο χαλαρά ρούχα.
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τσάρλς Β. Μπεργκ, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Αδιαμφισβήτητα υπάρχει μια στροφή προς το πιο χαλαρό ντύσιμο, τα χαλαρά και άνετα ρούχα γενικά. Το ίδιο ισχύει και για τα τζιν».
Οι πωλήσεις της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Παρόλα αυτά η Levi’s δηλώνει ότι η πανδημία εξακολουθεί να θολώνει τις προοπτικές της. Οι μετοχές της υποχώρησαν 6,8% στη συνεδρίαση της Τετάρτη.
Η γνωστή μάρκα ξεκίνησε μια σειρά από πιο φαρδιά τζιν για άνδρες και γυναίκες, την περασμένη σεζόν, και σύμφωνα με τον Μπέργκ κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της εταιρείας.
Οι πιο στενές και συγχρόνως αυστηρές γραμμές τζιν διατηρούσαν τα ηνία για χρόνια. Κυρίως όμως, τον τελευταίο χρόνο τα πιο χαλαρά και φαρδιά τζιν είναι αυτά που σημειώνουν τις πιο καλές αποδόσεις. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που η εταιρεία επιθυμεί να προσφέρει στους καταναλωτές της μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων, με φόρμες και υφασμάτινα παντελόνια chino. Στόχος για την επόμενη δεκαετία είναι τα μισά από τα έσοδά της να προέρχονται από σειρές προϊόντων κατασκευασμένα από άλλα υφάσματα και όχι τζιν.
Διαβάστε ακόμη:
Έλον Μασκ: Η ερώτηση – παγίδα που λατρεύει να κάνει σε όσους του ζητούν δουλειά
Η ισχυρή ζήτηση για τεκίλα αυξάνει τα κέρδη της Diageo
Facebook: Έφτασε τα 2,8 δισ. μηνιαίους χρήστες – Αύξηση 53% στα κέρδη το δ’ τρίμηνο