Οι εταιρείες Facebook και Gucci υπέβαλαν την πρώτη τους κοινή αγωγή εναντίον κατασκευαστή που φέρεται να προμηθεύεται και να πουλάει στο διαδίκτυο απομιμήσεις ειδών πολυτελείας της εταιρείας και όχι μόνο.
Ο διαδικτυακός γίγαντας και η ιταλική μάρκα πολυτελείας συνεργάζονται για να εξαλείψουν από κοινού την δόλια αυτή πρακτική και φυσικά τον αθέμιτο ανταγωνισμό που όπως είναι λογικό έχει προκύψει. Στην αγωγή που κατατέθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στη βόρεια Καλιφόρνια γίνεται λόγος για παραβιάσεις των όρων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καθώς επίσης και για παραβίαση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας του διάσημοι οίκου μόδας Gucci.
Παρά τις ενέργειες που πραγματοποίησαν οι εταιρείες προκειμένου να καταφέρουν να κατεβάσουν τις σελίδες με τα πλαστά προϊόντα και να κλείσουν τους λογαριασμούς σε Facebook και Instagram του κατασκευαστή του οποίου τα στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά, εκείνος δεν πτοήθηκε, δημιουργoύσε εκ νέου λογαριασμούς συνεχίζοντας ανενόχλητος τις παράνομες δραστηριότητες. Προωθούσε κανονικά την επιχείρησή και πουλούσε καθημερινά δεκάδες «μαϊμού» προϊόντα Gucci βγάζοντας πολλά χρήματα σε βάρος της εταιρείας.
Οι κατασκευαστές ειδών πολυτελείας αγωνίζονται εδώ αρκετά χρόνια προκειμένου να εξαλείψουν τέτοιου είδους πρακτικές οι οποίες κάθε χρόνο τους κοστίζουν εκατομμύρια δολάρια ενώ παράλληλα βλέπουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους να πέφτουν.
Διαβάστε περισσότερα
Το σχέδιο για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας στα ελληνικά λιμάνια
Μείωση ενοικίων: Ακόμα δεν έχουν εκδοθεί οι ΚΑΔ για τον Απρίλιο και οι αποφάσεις για τον Μάιο
ΑΑΔΕ: Συμφωνία – «μπλόκο» στη φοροδιαφυγή με Airbnb, Booking και VRBO