Πτωτικά κινήθηκαν οι μετοχές της L’Oreal, καθώς η εταιρεία καλλυντικών ανακοίνωσε ασθενέστερη από την αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων, η οποία πλήττεται από τη δύσκολη αγορά ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου σε Κίνα και Κορέα.
Οι πωλήσεις σε συγκρίσιμους όρους αυξήθηκαν κατά 11,1% το τρίτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία την Πέμπτη, κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι πωλήσεις στην περιοχή της Βόρειας Ασίας σημείωσαν απροσδόκητη πτώση 4,8%.
Οι μετοχές έπεσαν έως και 3,7% στο Παρίσι κατά τις πρώτες ώρες των συναλλαγών, περιορίζοντας τα φετινά κέρδη στο 12%.
Η L’Oreal ακολουθεί τα απογοητευτικά αποτελέσματα της περασμένης εβδομάδας στον όμιλο πολυτελείας LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, του οποίου η μονάδα αρωμάτων και καλλυντικών βρέθηκε επίσης κάτω από τις εκτιμήσεις. Οι κακές επιδόσεις της L’Oreal στη Βόρεια Ασία αντιστάθμισαν τα κατά τα άλλα ισχυρά αποτελέσματα στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων της L’Oreal, με ετικέτες όπως η Maybelline New York και η L’Oreal Paris, σημείωσε αύξηση άνω του 13% την ίδια περίοδο, ξεπερνώντας κατά πολύ την αύξηση 3,2% της μονάδας πολυτελών προϊόντων της. Οι πελάτες έχουν στραφεί σε χαμηλότερες τιμές, καθώς ο πληθωρισμός συνεχίζει να συμπιέζει τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών.
Διαβάστε ακόμη
Η Standard & Poor’s «κρίνει» την πορεία της ελληνικής οικονομίας
Βρετανία: Κλείνει η ψαλίδα του ελλείμματος στον προϋπολογισμό – «Έκρηξη» σε φορολογικά έσοδα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ