Λιγότερα χρήματα για χριστουγεννιάτικα δώρα δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν οι Αμερικανοί, γεγονός που θα επιφέρει άλλο ένα πλήγμα στο λιανεμπόριο που αγωνίζεται με την εξασθένηση της ζήτησης.
Οι προθέσεις δαπανών για δώρα μειώθηκαν κατά 3% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte σε περισσότερους από 4.000 ερωτηθέντες. Οι αγοραστές δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις συνολικές δαπάνες από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο κατά 8%, με τις δαπάνες για εμπειρίες, διακοσμήσεις και ψυχαγωγία να δίνουν ώθηση στα κέρδη.
Αυτό δείχνει ότι οι λιανοπωλητές πρέπει να καταφύγουν σε περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις για να προσελκύσουν τους αγοραστές που εξακολουθούν να αναμένουν υψηλότερες τιμές αυτά τα Χριστούγεννα. Η έκθεση είναι παρόμοια με τα πρόσφατα στοιχεία της PWC, η οποία είδε ότι οι υψηλές τιμές έχουν διαβρώσει την αφοσίωση των πελατών στα δημοφιλή brands.
«Με τους καταναλωτές να στρέφονται περισσότερο στις εμπειρίες και να συνεχίζουν να αναζητούν την αξία, οι λιανοπωλητές έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν αγοραστές και να συνδεθούν καλύτερα με τους πελάτες, εστιάζοντας σε προγράμματα πιστότητας και προσφέροντας μοναδικά κίνητρα», δήλωσε ο Μπράιαν Μακάρθι, διευθυντής της Deloitte Consulting LLP.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι Αμερικανοί προσανατολίζονται σε καταστήματα και μάρκες που θεωρούνται πιο προσιτές, σύμφωνα με το Bloomberg.
Διαβάστε ακόμη
Είστε πραγματικά καλοί στη δουλειά σας; 3 τρόποι για να το διαπιστώσετε
Nvidia: Ρεκόρ για τη μετοχή της – Μια ανάσα από την Apple σε χρηματιστηριακή αξία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα