search icon

Bloomberg

Ινδονησία: Γιατί βάζει «φρένο» στα εισαγόμενα αγαθά – Πώς συνδέεται το TikTok

Η Ινδονησία, μια χώρα με περισσότερους από 270 εκατομμύρια κατοίκους, είναι η πρώτη αγορά για τον βραχίονα ηλεκτρονικού εμπορίου της TikTok

«Φρένο» στις πωλήσεις εισαγόμενων αγαθών σε ψηφιακές αγορές ετοιμάζει η Ινδονησία, προκειμένου να αυστηροποιήσει την εποπτεία των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της TikTok της ByteDance Ltd.

Σύμφωνα με τους σχεδιαζόμενους νέους κανόνες, η Ινδονησία πρόκειται να θέσει περιορισμούς στα εισαγόμενα αγαθά με τιμή κάτω των 100 δολαρίων, δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου Ζουλκιφλί Χασάν σε δημοσιογράφους στην Τζακάρτα την Παρασκευή. Οι αγορές σε ψηφιακές πλατφόρμες θα πρέπει επίσης να ζητούν άδειες και να πληρώνουν φόρους όπως οι μικρές επιχειρήσεις, είπε.

Οι κανόνες θα αποτελέσουν άμεσο πλήγμα για τους διαδικτυακούς παίκτες που επιθυμούν να αναπτύξουν την παρουσία τους στη μεγαλύτερη ψηφιακή αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι περιορισμοί θα μπορούσαν να σημαίνουν ότι εταιρείες όπως η TikTok δεν θα μπορούν να πωλούν απευθείας φθηνά αγαθά που κατασκευάζονται, για παράδειγμα, στην Κίνα, στις διαδικτυακές αγορές τους – μια κίνηση που αποσκοπεί στην προστασία των τοπικών επιχειρήσεων της Ινδονησίας.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Bloomberg, η TikTok δεν απάντησε αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.

Εάν ο νόμος ψηφιστεί, η Ινδονησία θα μπορούσε να είναι η πρώτη από τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας που θα αντιδράσει στην αυξανόμενη παρουσία της TikTok στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μόλις ένα μήνα αφότου η εταιρεία δήλωσε ότι θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην περιοχή.

Η Ινδονησία, μια χώρα με περισσότερους από 270 εκατομμύρια κατοίκους, είναι η πρώτη αγορά για τον βραχίονα ηλεκτρονικού εμπορίου της TikTok και η μεγαλύτερη αγορά της. Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες στην Ινδονησία, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν περισσότερα από 100 λεπτά στην εφαρμογή κάθε μέρα.

Η κινεζικών συμφερόντων εταιρεία στοχεύει να υπερτετραπλασιάσει το μέγεθος της παγκόσμιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου της, φτάνοντας τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εμπορευμάτων φέτος, καθώς επεκτείνεται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, ανέφερε το Bloomberg τον περασμένο μήνα.

Διαβάστε ακόμα

Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Πώς η ανάπτυξη μπορεί να μειώσει το χρέος χωρίς λιτότητα (πίνακας)

Κλιματική αλλαγή: Πώς θα επηρεάσει τον τουρισμό στη Μεσόγειο

Φλόριντα: Δικαστής κατά της Disney στη διαμάχη με τον κυβερνήτη ΝτεΣάντις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version