search icon

Bloomberg

IKEA: Μείωση τιμών στα προϊόντα της καθώς ο υψηλός πληθωρισμός πιέζει τους καταναλωτές

Νέο ρεκόρ στις λιανικές πωλήσεις, έπειτα από τις αυξήσεις των τιμών κατά τον προηγούμενο χρόνο και το α’ εξάμηνο

Μείωση στις τιμές των προϊόντων της στις περισσότερες χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται, έχει αρχίσει να κάνει η Ikea, έπειτα από ένα έτος με υψηλό πληθωρισμό και αδύναμο καταναλωτικό κλίμα.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της Inter Ikea Group, Jon Abrahamsson Ring, η εταιρεία μειώνει τις τιμές σε μια σειρά προϊόντων, όπως η έκπτωση 20% στο δημοφιλές ράφι βιβλίων Billy.

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι λιανικές πωλήσεις της Ikea σημείωσαν νέο ρεκόρ στα 47,6 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2023, καταγράφοντας αύξηση 7,3% προσαρμοσμένη στις συναλλαγματικές επιπτώσεις.

Το νέο ρεκόρ προήλθε από τις αυξήσεις των τιμών κατά τον προηγούμενο χρόνο και το α’ εξάμηνο, που συνέβαλαν στην αντιστάθμιση της «συνεχιζόμενης πρόκλησης των χαμηλότερων πωλήσεων», όπως δήλωσε ο Ring.

Ο ίδιος είπε στο Bloomberg ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες οικιακού εξοπλισμού όχι μόνο αυξάνεται, αλλά επιπλέον «τα πορτοφόλια αδειάζουν όλο και περισσότερο», καθώς η συνεχιζόμενη κρίση στο κόστος διαβίωσης εξακολουθεί να επηρεάζει τη ζήτηση στα καταστήματα λιανικής παγκοσμίως.

Στις αρχές του έτους η Ikea αύξησε τις τιμές προς τα καταστήματα franchise, εν μέσω της εκτίναξης του κόστους στην αλυσίδα εφοδιασμού. Ωστόσο, από τον Μάιο η πίεση αυτή έχει μειωθεί, καθώς σύμφωνα με τον Ring «οι τιμές των πρώτων υλών και το κόστος μεταφοράς κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση».

Επίσης, έχει βελτιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων στα καταστήματα Ikea, μετά τις παγκόσμιες ελλείψεις των προηγούμενων ετών. Μάλιστα, ενώ οι περιορισμοί για τον Covid 19 καταργήθηκαν και οι επισκέπτες επέστρεψαν στα φυσικά καταστήματα, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Ikea παρέμειναν σχεδόν σταθερές.

Παράλληλα, η εταιρεία συνέχισε να φτιάχνει τις μικρές μορφές καταστημάτων, προσθέτοντας περισσότερα από 70 σημεία, ενώ εισήλθε και σε μια νέα αγορά στη Νότια Αμερική, ανοίγοντας κατάστημα στην Κολομβία.

Διαβάστε ακόμη

Τουρισμός: Η πορεία της σεζόν και ο αντίκτυπος από τις εξελίξεις στο Ισραήλ

ΕΣΠΑ: Επιδότηση 50% και για τις νέες επιχειρήσεις… όπως παλιά

Καλιφόρνια: Γιατί αρχίζει «πόλεμο» με την πετρελαϊκή βιομηχανία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version