Η Volkswagen AG και οι ηγέτες των εργαζομένων πλησιάζουν σε μια συμφωνία για την αναδιάρθρωση της ομώνυμης μάρκας της αυτοκινητοβιομηχανίας χωρίς να κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Η διοίκηση είναι πρόθυμη να διατηρήσει τα εργοστάσια σε λειτουργία και να επαναφέρει τις συμφωνίες για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας μέχρι το 2030, με αντάλλαγμα οι εργαζόμενοι να παραιτηθούν από τις πληρωμές μπόνους, δήλωσαν οι ίδιες πηγές που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές.
Πρόσθετα μέτρα μείωσης του κόστους που συζητήθηκαν περιλαμβάνουν τη μεταφορά της παραγωγής του Golf hatchback από το εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ στη Γερμανία στο Μεξικό και τον τερματισμό της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων με το σήμα της VW στο Zwickau για να μειωθεί η παραγωγική ικανότητα.
Οι λεπτομέρειες μιας συμφωνίας θα μπορούσαν να αλλάξουν και οι συνομιλίες, οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη, μπορεί ακόμη να καταλήξουν χωρίς συμφωνία, είπαν οι πηγές. Οι δύο πλευρές διεξάγουν από τη Δευτέρα έναν πέμπτο γύρο συνομιλιών.
Εκπρόσωποι της Volkswagen και της IG Metall αρνήθηκαν να σχολιάσουν.
Μια συμφωνία θα απέτρεπε τις εκτεταμένες απολύσεις και θα έδινε στον διευθύνοντα σύμβουλο Όλιβερ Μπλουμ το νέο ξεκίνημα που επιδιώκει για να αλλάξει την πορεία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης. Η VW προσπαθεί να μειώσει το κόστος και την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα σε όλο το γερμανικό δίκτυο παραγωγής της, καθώς αντιμετωπίζει τη μείωση του μεριδίου αγοράς στην Κίνα και την επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Διαβάστε ακόμη
Με το μήνυμα για αναβαθμισμένο ρόλο του ΠΑΣΟΚ ο Ανδρουλάκης στις Βρυξέλλες
Μείωση κατά 53% στη φοροδιαφυγή του ΦΠΑ φέρνει νέες φοροελαφρύνσεις
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Πώς η έξοδος της Helleniq Energy κρατικοποιεί την εταιρεία φυσικού αερίου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα