search icon

Bloomberg

Η Panasonic επιστρέφει στην αμερικανική αγορά τηλεόρασης

Η άνοδος των smart homes και και η επέκταση των δραστηριοτήτων της Panasonic επέτρεψαν τη νέα πρωτοβουλία, σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο Γιασουνάρι Ανάν

Η Panasonic Holdings Corp., κάποτε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τηλεοράσεων πλάσμα στον κόσμο, αρχίζει να πουλάει και πάλι τηλεοράσεις στις ΗΠΑ.

Τρία μοντέλα επίπεδης οθόνης, με οθόνες OLED και LED, που αναπτύχθηκαν και σχεδιάστηκαν στην Ιαπωνία είναι διαθέσιμα μέσω της Amazon.com Inc. και της Costco Wholesale Corp. Μετά τη συνεργασία του ιαπωνικού κατασκευαστή με την Amazon νωρίτερα φέτος, όλες οι τηλεοράσεις θα έχουν ενσωματωμένο Fire TV, επιτρέποντας υπηρεσίες video-on-demand και online gaming.

Γνωστή για τις συσκευές της και ως κρίσιμος προμηθευτής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών ειδών σταμάτησε την παραγωγή οθονών πλάσματος το 2013 λόγω ανεπάρκειας κόστους και μειωμένης ζήτησης. Η άνοδος των smart homes και και η επέκταση των δραστηριοτήτων της Panasonic επέτρεψαν τη νέα πρωτοβουλία, σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο Γιασουνάρι Ανάν.

«Ήταν αποστολή μου να βρω έναν τρόπο να επιστρέψουμε», δήλωσε ο Ανάν. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αποτέλεσαν το 24% των εσόδων της Panasonic ύψους 8,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (59,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για το οικονομικό έτος μέχρι τον Μάρτιο.

Διαβάστε ακόμη

SSM: Θα συνεχίσουμε την αυστηρή εποπτεία στις τράπεζες

Χαμηλότερες προμήθειες από τις τράπεζες

ΑΚΤΩΡ: Ραντεβού με το μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου – Οι επόμενες επεκτάσεις της πόλης (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version