Η οικονομική επιβράδυνση στη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική και τις ΗΠΑ ώθησε τoν γίγαντα των αλκοολούχων ποτών, Diageo, στην πρώτη ετήσια μείωση των πωλήσεών του μετά την πανδημία. Ο κατασκευαστής του ουίσκι Johnnie Walker και της βότκας Smirnoff μεταξύ άλλων, είδε τις καθαρές πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,4% στα 20,3 δισ. δολάρια το έτος που έληξε τον Ιούνιο.
Και αυτό, καθώς οι καταναλωτές κατανάλωσαν τα αποθέματα των αλκοολούχων ποτών που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκρηξης της εποχής της πανδημίας. Οι οργανικές καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν επίσης, αν και οι αναλυτές ανέμεναν μικρή αύξηση. Οι καταναλωτές επέλεξαν φθηνότερες επιλογές σε αγορές όπως η Λατινική Αμερική, επηρεάζοντας τις πωλήσεις της Diageo.
Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία δήλωσε ότι το καταναλωτικό περιβάλλον παραμένει δύσκολο, με την επιβάρυνση των περιθωρίων κέρδους να συνεχίζεται και το 2025. Η Diageo έχει βρεθεί υπό πίεση μετά την προειδοποίηση για τα κέρδη της τον περασμένο Νοέμβριο, καθώς η επιβράδυνση στη Βόρεια Αμερική επέτεινε την κατάρρευση της ζήτησης στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική.
Η διευθύνουσα σύμβουλος Debra Crew δήλωσε ότι οι καταναλωτές ποτού στις ΗΠΑ έχουν περιορίσει τις δαπάνες. «Ο επίμονος πληθωρισμός επιβαρύνει πραγματικά τους καταναλωτές και τα πορτοφόλια τους», δήλωσε.
Οι Κινέζοι καταναλωτές συνεχίζουν να πίνουν οινοπνευματώδη ποτά που έχουν αποθηκεύσει στο σπίτι αντί να βγουν έξω και να αγοράσουν περισσότερα, είπε η ίδια, λόγω της μεταγενέστερης χαλάρωσης των περιορισμών από το lockdown.
Διαβάστε ακόμη
Επαγγελματίες και μισθωτοί με δυο δουλειές «εκτοξεύουν» τις εισπράξεις από το φόρο εισοδήματος
Hoper: 500 επισκέπτες έφτασαν στα ελληνικά νησιά με τα ελικόπτερά της (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ