Οι πωλήσεις της Hermès σημείωσαν άλμα το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία που κατασκευάζει τις τσάντες Birkin άντεξε περισσότερο από τους ανταγωνιστές της στην επιβράδυνση της ζήτησης πολυτελείας, χάρη στην εξάρτησή της από τους πλουσιότερους πελάτες.
Τα έσοδα σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 13,3%, ανακοίνωσε την Πέμπτη η Hermès International SCA, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 11,5%. Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα του πρώτου εξαμήνου ανήλθαν σε 3,15 δισ. ευρώ (3,42 δισ. δολάρια) ελαφρώς χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις. Σε όλες τις περιοχές δραστηριοποίησής της η αύξηση είχε διψήφιο ποσοστό εκτός από την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι μετοχές της Hermès έχουν κερδίσει περίπου 5% από την αρχή του έτους. Τα αποτελέσματα της εταιρείας τείνουν να είναι πιο προβλέψιμα από άλλους οίκους πολυτελείας, επειδή απολαμβάνει μεγάλες λίστες αναμονής για τα πιο περιζήτητα προϊόντα της, όπως οι τσάντες Kelly και Birkin, οι οποίες ξεκινούν από περίπου 10.000 δολάρια.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas δήλωσε ότι η Hermès δεν βλέπει αλλαγή στις τάσεις μέχρι στιγμής αυτό το τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα της Hermès ακολουθούν τις απογοητευτικές επιδόσεις της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, ιδιοκτήτριας των Christian Dior και Tiffany & Co, και της Kering, η οποία περνάει μια δύσκολη περίοδο με την Gucci, τη μεγαλύτερη εταιρεία της.
Συνολικά, τα αποτελέσματα αυτής της εβδομάδας υποδηλώνουν ότι οι πλούσιοι καταναλωτές συγκρατούν τις δαπάνες τους σε μεγάλο μέρος του πλανήτη, με εξαίρεση την Ιαπωνία, όπου οι υπερπόντιοι ταξιδιώτες από την Κίνα και αλλού εκμεταλλεύονται το αδύναμο γεν για να αγοράσουν προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Διαβάστε ακόμη
Σε φάση stress tests εισέρχονται οι ελληνικές τράπεζες
Γ. Ρέτσος: Να μη δαιμονοποιείται ο τουρισμός – Ζητούμενο η ενιαία, κεντρική στρατηγική
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ