Ενώνουν τις δυνάμεις τους Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever και Danone δημιουργώντας κοινοπραξία αφιερωμένη στην κοινή χρήση πόρων και τακτικής για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα παραπάνω ονόματα ανήκουν σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως που έχουν δεσμευτεί να αναλάβουν δράση κατά της κλιματικής αλλαγής.
Ο όμιλος που ονομάζεται Transform to Net Zero, περιλαμβάνει επίσης την αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz, τον δανέζικο ναυτιλιακό κολοσσό Moller-Maersk, την ινδική εταιρεία πληροφορικής Wipro και τη βραζιλιάνικη εταιρεία καλλυντικών Natura που έχει στην ιδιοκτησία της την Avon.
Η συμμαχία που στοχεύει στον «προσηλυτισμό» κι άλλων μελών, θα συνεργαστεί με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Defense Fund και θα μοιράζεται πληροφορίες για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, επενδύοντας στην τεχνολογία μείωσης του άνθρακα και τον συντονισμό για τους στόχους της δημόσιας πολιτικής
Τον περασμένο Ιανουάριο η Microsoft είχε ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα και μέχρι το 2030 να έχει πετύχει την απομάκρυνση περισσότερου άνθρακα από την ατμόσφαιρα από αυτόν που εκπέμπει. Για τον σκοπό αυτό η κατασκευάστρια software κατεύθυνε κεφάλαια 1 τρισ. δολαρίων σε ένα ταμείο για την κλιματική καινοτομία, με στόχο να επενδύσει σε τρόπους μείωσης και κατάργησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Πρόκειται για ένα από τα πιο επιθετικά εταιρικά σχέδια.
Μέχρι το 2050, η εταιρεία σκοπεύει να αφαιρέσει το ισοδύναμο όλων των εκπομπών της από την ίδρυση της Microsoft το 1975. Η Amazon.com έχει επίσης δεσμευτεί να γίνει εταιρεία μηδενικών εκπομπών άνθρακα και έχει στρατολογήσει κι άλλες εταιρείες.
Και οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί δέχτηκαν πυρά από ακτιβιστές του κλίματος επειδή συνεχίζουν να παρέχουν υπηρεσίες cloud-computing σε μεγάλους παραγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου.