Η Diageo, η μεγαλύτερη εταιρεία οινοπνευματωδών παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι αναμένει βελτίωση σε πωλήσεις και κέρδη κατά το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους, έπειτα από ένα δύσκολο 2020 λόγω του κλεισίματος μπαρ και εστιατορίων στο πλαίσιο της επιβολής lockdown για την ανάσχεση της πανδημίας.
Οι οργανικές καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1% το πρώτο εξάμηνο της οικονομικής περιόδου έως τον Δεκέμβριο, διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που «έβλεπαν» πτώση 5,2%. Η ζήτηση αυξήθηκε στη Βόρεια Αμερική για το Brand τεκίλας της Diageo, συμπεριλαμβανομένων των brands Casamigos και Don Julio.
Η αύξηση κατά 80% των κερδών, που ανακοίνωσε η εταιρεία παραγωγής τεκίλας στη Βόρεια Αμερική, αντιστάθμισε εν μέρει τη σταθερή πτώση που καταγράφηκε στον υπόλοιπο κόσμο, εκτός της Αφρικής.
Η Diageo βλέπει πρώιμα σημάδια ισχυρής ανάκαμψης στην Κίνα, όπου κατέχει το εμπορικό σήμα Shui Jing Fang baijiu και διαθέτει καταστήματα λιανικής πώλησης για το ουίσκι Johnnie Walker. Η ανάπτυξη στη χώρα κατά το πρώτο εξάμηνο της οικονομικής της περιόδου επιβραδύνθηκε από την «κατάρρευση» των πωλήσεων μέσω του δικτύου λιανικής.
Η πανδημία φαίνεται να έχει συμβάλει στην αύξηση της κατανάλωσης δυνατών ποτών. Ο Γάλλος αντίπαλός της Diageo, Remy Cointreau, ανακοίνωσε νωρίτερα τον Ιανουάριο ραγδαία αύξηση των πωλήσεων, με σημαντική άνοδο στην κατανάλωση κονιάκ σε ΗΠΑ και Κίνα. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το τμήμα οίνων και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH, Moet Hennessy – το οποίο κατέχει το 34% της Diageo – ανακοίνωσε ότι η ζήτηση για σαμπάνιες έχει μειωθεί.
Σημειώνεται ότι οι μετοχές της Diageo έχουν παρουσιάσει πτώση κατά 0,9% φέτος.
Διαβάστε ακόμη:
Πλειστηριασμοί: Στον «αέρα» το θέμα μέχρι να ανοίξουν τα δικαστήρια
Samsung: Αύξηση κερδών 57% στο δ’ τρίμηνο
Facebook: Έφτασε τα 2,8 δισ. μηνιαίους χρήστες – Αύξηση 53% στα κέρδη το δ’ τρίμηνο