search icon

Bloomberg

Η επιστροφή του Netflix: Οι νέοι συνδρομητές κατέγραψαν νέο ρεκόρ (tweet)

Το 2023 ήταν μία από τις χρονιές με την υψηλότερη ανάπτυξη σε αριθμό συνδρομητών

A man scrolls through a selection of viewing choices on the Netflix Inc. application on a tablet device in this arranged photograph in London, U.K., on Tuesday, Jan. 5, 2016. Netflix Inc., which delivered the best return of any stock in the S&P 500 last year, has ambitious plans for this year so it can produce something new next year: serious profits. Photographer: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Το Netflix κατάφερε να εγγράψει 13,1 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο του 2023, είχε δηλαδή το καλύτερο τρίμηνο ανάπτυξης συνδρομητικής βάσης από την εποχή της πανδημίας και τα lockdowns.

Μάλιστα, το τελικό αποτέλεσμα ξεπέρασε και τις εκτιμήσεις της Wall Street που ήθελε τη συνδρομητική βάση της εταιρείας ροής περιεχομένου να αυξάνεται κατά 8,91 εκατομμύρια συνδρομητές, με το Netflix να προσθέτει περισσότερους από 5 εκατομμύρια νέους χρήστες μόνο στη ζώνη Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA). Συγχρόνως, οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 8,83 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις.

Το Netflix ανέκαμψε από ένα δύσκολο 2022, με το 2023 να είναι μία από τις χρονιές με την υψηλότερη ανάπτυξη σε αριθμό συνδρομητών, που από την καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, την εισαγωγή μιας φθηνότερης επιλογής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και μια συνεχή ενίσχυση του τηλεοπτικού προγράμματος.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ισχυρή απόδοση του Netflix έρχεται σε έντονη αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του στο Χόλιγουντ, οι οποίοι λειτουργούν συρρικνωμένα καλωδιακά δίκτυα και ασύμφορες υπηρεσίες ροής. Αυτές οι εταιρείες πλέον συγχωνεύονται και περικόπτουν θέσεις εργασίας για να προσπαθήσουν να συμβαδίσουν.

Οι μετοχές του Netflix αυξήθηκαν έως και 8,9% στα 535,91 δολάρια σε εκτεταμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των κερδών.

Μόλις πριν από μερικά χρόνια, φαινόταν ότι το Netflix είχε φτάσει στο ανώτατο όριο ανάπτυξης, αφού η εταιρεία έχασε πελάτες το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αλλά τα βήματα που έγιναν από τότε απέδωσαν καρπούς.

Το Netflix είπε ότι δεν θα προσθέσει τόσους πελάτες το πρώτο τρίμηνο του 2024, όπως έκανε τους τελευταίους μήνες του 2023, αν και ο απολογισμός θα υπερβεί το 1,75 εκατ. της περσινής περιόδου. Η Wall Street αναμένει ότι το Netflix θα προσθέσει 4,31 εκατομμύρια πελάτες το τρίμηνο.

Διαβάστε ακόμα

Άμεση η ανάγκη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου στεγαστικής πολιτικής (γράφημα)

Σκυλακάκης στο newmoney: «Μόνο τα τιμολόγια σταθερής χρέωσης θα έχουν ρήτρα πρόωρης αποχώρησης – εκτός τα μικτά»

Αγώνας δρόμου για την προσέλκυση εργαζομένων στον τουρισμό (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version