Η Nintendo Co μπορεί να μην έχει «αγκαλιάσει» το χώρο του mobile gaming, ωστόσο η μεγάλη επιτυχία που γνωρίζει το “Pokemon Go” δείχνει στους φανατικούς των παιχνιδιών αλλά και τους επενδυτές πόσα θα μπορούσε να κερδίσει εάν τελικά αποφασίσει να μπει δυναμικά στη συγκεκριμένη αγορά.

CnE6e8fWgAArGA4

Η δημιουργός του Super Mario και των παιχνιδιών Zelda είδε την κεφαλαιοποίηση της να αυξάνεται κατά 7 δισ δολ. απ’ την προηγούμενη εβδομάδα, όταν λάνσαρε ένα νέο app για smartphones με τους διάσημους ήρωες της Pokemon.

Η εφαρμογή, που επιτρέπει τους χρήστες να εντοπίσουν εικονικά Pokemon σε κοντινή τους απόσταση, αναρριχήθηκε στην κορυφή της λίστας με τα διαθέσιμα δωρεάν apps για Apple στις ΗΠΑ και την Αυστραλία, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών App Annie.

Η εφαρμογή προτρέπει τους χρήστες σε αναζήτηση “τεράτων τσέπης” για να τα εκπαιδεύσουν και να μονομαχήσουν με άλλους χρήστες.

Φημολογείται μάλιστα πως παίκτες οδηγούσαν για ώρες με σκοπό την ανεύρεση Pokemon ενώ ένα ζευγάρι παικτών στην Νέα Ζηλανδία νοίκιασαν καγιάκ για να ψάξουν στον κόλπο Wellington.

Οι αμερικάνικες αρχές αποτρέπουν οδηγούς να παίζουν παράλληλα με την οδήγηση με το εν λόγω tweet “Μάτια Πάνω, Poke balls κάτω”.

“Αυτή είναι η μαγεία της Nintendo”, δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρίας παιχνιδιών Kantan Inc., Serkan Toto. “Είναι η πρώτη φορά που ένα παιχνίδι για κινητά τηλέφωνα έχει δημιουργήσει τόσο ντόρο και ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες”.

Οι μετοχές της Nintendo απήντησαν με την μεγαλύτερή τους άνοδο από το 1983 στο Τόκιολ. Οι επενδυτές θεωρούν την γρήγορη επιτυχία των Pokemon σημάδι, ότι η εταιρεία μπορεί ακόμα να παράγει χτυπήματα εάν εισάγει τους διάσημους χαρακτήρες από το Super Mario και το Zelda σε εφαρμογές mobile-gaming.

Το Pokemon Go αναπτύχθηκε από την Niantic Inc, ένα παλιό εγχείρημα της Google που βρίσκεται πίσω από το παιχνίδι +Ingress, το οποίο περιλαμβάνει επίσης παιχνίδι βασισμένο στην τοποθεσία.

“Ολοφάνερα η Nintendo κατάφερε να κάνει κάτι πολύ σημαντικό, που έχει δημιουργήσει φρενίτιδα στην αγορά του moobile-gaming σε μικρό χρονικό διάστημα”.

Ο Amir Anvarzadeh, διευθυντής κύριων πωλήσεων στην εταιρεία BGC Partners Inc., έγραψε σε σημείωση για τους πελάτες “Αυτό το παιχνίδι μπορεί να μην είναι αρκετό για να μετακινήσει το ποσό των κερδών σε τόσο μικρή περίοδο, αλλά μπορεί να αποδειχθεί πολύ ισχυρό για την Nintendo σε αυτό το στάδιο, όταν οι ευχές όλων για τα κινητά ξεφούσκωσαν από πέρυσι.

Τα Pokemon έχοντας ήδη κλείσει 20 χρόνια στην αγορά, έχουν κερδίσει μια ολόκληρη γενιά ενηλίκων αλλά και νέους, να γνωρίζουν ποια η διαφορά ανάμεσα στον Pikachu και τον Raichu.

Το Pokemon Go είναι διαθέσιμο για δωρεάν λήψη και χρήση, με επιπλέον χρεώσεις για περισσότερες λειτουργίες εντός του παιχνιδιού. Η Νintendo σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια συσκευή-πλαστικό βραχιολάκι, που θα ειδοποιεί τον παίκτη για τυχόν ύπαρξη Pokemon στο χώρο.