Τη δημιουργία δεύτερης γραμμής παραγωγής στην Κίνα σχεδιάζει η Airbus, η οποία φιλοδοξεί να διπλασιάσει την παραγωγικότητα της, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις αυξημένες παραγγελίες των αεροπορικών εταιρειών.
Ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής, ο οποίος εδρεύει στη Γαλλία, ετοιμάζεται να εγκαταστήσει μια δεύτερη γραμμή στο ήδη υπάρχον εργοστάσιο στην Τιαντζίν, με τις υπογραφές να έχουν ήδη «πέσει» .
Η εν λόγω κίνηση συνιστά μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης στην κινεζική οικονομία, σε μια περίοδο που αρκετές πολυεθνικές, όπως η Apple, επαναξετάζουν την παρουσία τους στην ασιατική χώρα.
Η επέκταση του εργοστασίου στην Τιαντζίν, το οποίο πρωτο-άνοιξε το 2008, θα ενισχύσει την παραγωγή των Airbus A320neo κατά 75 περισσότερα αεροσκάφη σε μηνιαία βάση.
Τόσο η Airbus, όσο και η ανταγωνίστρια Boeing δίνουν «μάχη» για να αυξήσουν την παραγωγή, ενόσω η ζήτηση για νέα αεροσκάφη εκτοξεύεται σε υψηλά επίπεδα, χάρη στην άρση των lockdowns και στην έξοδο από την πανδημία.
Πέραν της δεύτερης γραμμής παραγωγής, η ευρωπαϊκή αεροναυπηγική εταιρεία υπέγραψε και μια συμφωνία αύξησης των πωλήσεων στις εγχώριες αεροπορικές. Μόνο πέρυσι, εξάλλου, οι κινεζικές εταιρείες παρήγγειλαν περισσότερα από 300 Airbus, συνολικής αξίας 40 δισ. δολαρίων.
Ας σημειωθεί ότι η αμερικανική Boeing διατηρεί τα κύρια εργοστάσια παραγωγής στις ΗΠΑ, ενώ διαθέτει ένα κέντρο παράδοσης για τα αεροπλάνα 737 MAX στην Τσουσάν, στην κινεζική επαρχία Τσετσιάνγκ.
Διαβάστε ακόμα:
Σενάρια τρόμου για το πετρέλαιο στα $100 το βαρέλι – Ποιες χώρες θα πληγούν περισσότερο