Ορισμένοι πελάτες της HSBC Holdings στη Βρετανία δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες κινητής και ψηφιακής τραπεζικής, προκαλώντας αναστάτωση στους αγοραστές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.
Οι πελάτες της HSBC UK ανέφεραν προβλήματα πρόσβασης στην ηλεκτρονική τραπεζική, ενώ η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο ανέφερε ότι διερευνά τα προβλήματα ως «επείγον» σε μήνυμα που αναρτήθηκε στο λογαριασμό της στο X, πρώην Twitter.
We’re really sorry if you’re impacted by a disruption to Online and Mobile Banking right now. If you’re not able to authorise an online card purchase via the app, you can opt for a one time passcode via SMS. We’ll share updates here.
— HSBC UK (@HSBC_UK) November 24, 2023
Εκπρόσωπος της HSBC UK ανέφερε σε δήλωση που απέστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η τράπεζα γνώριζε για προβλήματα με τα online συστήματά της, ιδίως για την έγκριση αγορών με κάρτα μέσω της εφαρμογής mobile banking. Οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επιβεβαίωση των αγορών μέσω ενός κωδικού μιας χρήσης που τους αποστέλλεται μέσω γραπτού μηνύματος, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι πραγματικά απογοητευτικό για ορισμένους από τους πελάτες μας και λυπούμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία», ανέφερε η εκπρόσωπος στην ανακοίνωση.
Η τράπεζα ανέφερε ότι οι πελάτες των θυγατρικών της First Direct και M&S Bank δεν επηρεάστηκαν από τα προβλήματα.
Διαβάστε ακόμη
Société Générale: Βγείτε long στα ελληνικά δεκαετή ομόλογα – Η Fitch θα δώσει επενδυτική βαθμίδα
Ο Μπιλ Γκέιτς εξηγεί πώς είναι εφικτό να δουλεύουμε μόνο 3 μέρες την εβδομάδα
Amazon: Γιατί ακτιβιστές και εργαζόμενοι σε όλη την Ευρώπη σχεδιάζουν διαδηλώσεις (tweet)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ