Έναν φιλόδοξο στόχο για την H&M έθεσε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας fast-fashion, Χέλενα Χέλμερσον: να διπλασιάσει τις πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας μέχρι το 2030.
Η Χέλμερσον, η οποία ξεκίνησε να ηγείται της H&M στην αρχή της πανδημίας, στοχεύει επίσης σε περιθώριο λειτουργίας άνω του 10% εντός τριών ετών. Ανέλαβε καθήκοντα προκειμένου να αντικαταστήσει τον εγγονό του ιδρυτή της H&M τον Ιανουάριο του 2020 και αμέσως προχώρησε στη μείωση του αριθμού των καταστημάτων της σουηδικής εταιρείας.
Όπως επισημαίνει το παρκτορείο Bloomberg, ο ανταγωνισμός για τη Χέλμερσον είναι δύσκολος, καθώς η SheIn κερδίζει διαδικτυακούς πελάτες και η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Zara, Inditex SA συνεχίζει να επεκτείνεται.
Η H&M σχεδιάζει να κλείσει 120 καταστήματα φέτος.
Τα αποτελέσματα
Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 64% σε 6 δισεκατομμύρια κορώνες (639 εκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο έως τον Νοέμβριο. Οι αναλυτές ανέμεναν 5,46 δισ. κορώνες. Οι πωλήσεις τους δύο πρώτους μήνες του πρώτου οικονομικού τριμήνου αυξήθηκαν κατά 20%.
Η εταιρεία ανταμείβει τους επενδυτές με μέρισμα 6,5 κορωνών ανά μετοχή συν ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 3 δισεκατομμυρίων κορωνών.
Το λειτουργικό περιθώριο ήταν 7,7% πέρυσι, αν και η H&M πέτυχε 11% το τέταρτο τρίμηνο.
Διαβάστε ακόμα:
Κλείνουν μέσα στον επόμενο μήνα οι εκκρεμότητες με τα «κουρεμένα» ενοίκια
Παντελής Παντελιάδης: Ο τελευταίος μίας μεγάλης γενιάς αυτοδημιούργητων σουπερμαρκετάδων
Ξεκινά η «μάχη» στη Βουλή για την πρόταση μομφής – Όλο το παρασκήνιο