Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Hermes, χάρη στην ανθεκτική ζήτηση για τις ακριβές τσάντες Birkin, σε πείσμα της ευρύτερης ύφεσης στην αγορά πολυτελείας.
Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η Hermes International SCA σε ανακοίνωσή της, λίγο πριν από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Hermes άντεξε σε σχέση με τους περισσότερους ανταγωνιστές της εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας, επειδή εξυπηρετεί πλούσιους πελάτες, των οποίων οι δαπάνες τείνουν να είναι πιο «προβλέψιμες» από τα υπόλοιπα κοινωνικά στρώματα.
Η γαλλική εταιρεία έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές ενώ διαθέτει μεγάλες λίστες αναμονής για τις κορυφαίες τσάντες της. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Οικονομικός Διευθυντής Eric du Halgouet επεσήμανε ότι δεν βλέπει καμία αλλαγή στις παγκόσμιες τάσεις στις αρχές του 4ου τριμήνου.
Άλλοι μεγάλοι όμιλοι πολυτελείας, από την LVMH έως την Kering SA, ιδιοκτήτρια της Gucci, ανακοίνωσαν απογοητευτικά αποτελέσματα τις τελευταίες ημέρες, καθώς οι αγοραστές στην Κίνα απέσυραν τις ακριβές αγορές τους.
Οι πωλήσεις της Hermes στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αμερική ξεπέρασαν όλες τις εκτιμήσεις στο τρίμηνο, ενώ η περιοχή Ασίας – Ειρηνικού που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκε κατά 1%, κάτω από τις προσδοκίες για ανάπτυξη 2,3%. Όλα τα τμήματα αυξήθηκαν εκτός από τη μονάδα ρολογιών, η οποία σημείωσε πτώση 18%, διπλάσια των εκτιμήσεων.
Διαβάστε ακόμη
Unilever Hellas: Προς αποχώρηση 90 εργαζόμενοι στο πρώτο κύμα μαζικής εξόδου
Ορόσημο το 2025, στα 242 δισ. το ΑΕΠ – Η οικονομία κλείνει τις πληγές της δεκαετίας 2009-2018
Τουρκία: Τα πιθανά σενάρια για τα κίνητρα πίσω από την τρομοκρατική επίθεση στην Άγκυρα (tweets)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα