Οι μετοχές στη γαλλική εταιρεία κατασκευής αναπτήρων, στυλό και ξυραφιών έχουν μειωθεί κατά 40% από το υψηλότερο επίπεδο του 2015. Η οικογενειακή επιχείρηση που δημιούργησε μια παγκόσμια μάρκα στη δεκαετία του 1960 και τη δεκαετία του ’70 με τα έντονα χρωματιστά προϊόντα και το μοδάτο μάρκετινγκ τώρα αγωνίζεται να προλάβει τους αντιπάλους της, που έχουν κυριαρχήσει στις πωλήσεις στο διαδίκτυο και τις τάσεις των καταναλωτών.
Οι αναλυτές και οι επενδυτές δεν είναι έτοιμοι να προσδιορίσουν το κατώτατο σημείο της πτώσης: Η μετοχή έχει τη χαμηλότερη βαθμολογία αναλυτών οποιουδήποτε παρόμοιου μεγέθους προϊόντος οικιακής χρήσης ή εταιρείας γραφείων προμηθειών στην Ευρώπη και το υψηλότερο ποσοστό μετοχών που πωλήθηκε πρόσφατα, σύμφωνα με στοιχεία που συνέταξαν τα πρακτορεία Bloomberg και Markit.
“Η Bic είναι μια εταιρεία σε αδιέξοδο”, δήλωσε ο Yorick Cazal, ανεξάρτητος διαχειριστής κεφαλαίων στη Λωζάνη της Ελβετίας, ο οποίος πούλησε τις μετοχές του στην Bic πριν από λίγα χρόνια. “Το πρόβλημα είναι τα κανάλια διανομής και η σχέση της με τους διανομείς.”
Η μετοχή είχε την πιο πρόσφατη διολίσθηση τον Οκτώβριο, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε απογοητευτικές πωλήσεις για το τρίτο τρίμηνο, αφού νωρίτερα είχε αναθεωρήσει δυο φορές προς τα κάτω τις προοπτικές ανάπτυξής. Η μετοχή της Bic είχε μια μικρή μεταβολή τη Δευτέρα στα 95,95 ευρώ.