Ραγδαίως αυξανόμενη φαίνεται ότι βαίνει η δημοτικότητα της αμερικανικής εταιρείας gaming Roblox στη ρωσική αγορά. Κι αυτό, μάλιστα, παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου είτε έχουν αποχωρήσει είτε έχουν μειώσει τις δραστηριότητές τους στη χώρα, μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της Roblox, Dave Baszucki, μιλώντας την Παρασκευή σε συνέδριο developer, αποκάλυψε ότι ο αριθμός των ενεργών χρηστών της πλατφόρμας στη Ρωσία ξεπερνάει τα 2 εκατ. άτομα ημερησίως.
Αποτέλεσμα είναι η ρωσική αγορά να αποτελεί την τέταρτη μεγαλύτερη για την αμερικανική εταιρεία, μετά τις αγορές σε ΗΠΑ, Βραζιλία και Φιλιππίνες.
Την ίδια στιγμή, όλες οι υπόλοιπες εταιρείες gaming βλέπουν τις ρωσικές δραστηριότητες να περιορίζονται ή να μηδενίζονται. Ενδεικτικά, οι Electronic Arts, Nintendo, Take-Two Interactive Software, Epic Games, Ubisoft Entertainment, Microsoft και Sony Group έχουν είτε επιβραδύνει είτε «παγώσει» τις πωλήσεις στη χώρα.
Απαντώντας στις επικρίσεις γιατί δεν πράττει το ίδιο, η Roblox έχει εξηγήσει ότι αποστολή της είναι να «ενώνει ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο, καθώς ως μια παγκόσμια πλατφόρμα πιστεύουμε στην ικανότητα των ανθρώπων να μένουν ενωμένοι όσο το δυνατόν περισσότερο».
Ας σημειωθεί ότι η Roblox, η οποία ιδρύθηκε το 2004 στην Καλιφόρνια, επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν τα δικά τους παιχνίδια, αλλά και να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών, τα οποία δημιουργούνται από άλλους χρήστες. Από το καλοκαίρι του 2019, διαθέτει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Διαβάστε επίσης
Οι Έλληνες που διεκδικούν τα Όσκαρ της θάλασσας στο ναυτικό σαλόνι του Μονακό
Αμοιβές που ζαλίζουν: Αυτοί είναι οι 10 πιο πλούσιοι δικηγόροι στον κόσμο
Οικογένεια Κουτρουλιά – Palmie bistro: Από τις χρυσές εποχές στην περιπέτεια των πλειστηριασμών