Οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του 2023, καθώς η ιταλική εταιρεία που ανήκει στην Kering προσπάθησε να προσελκύσει περισσότερους πλούσιους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και στα υποδήματα Princetown κατά την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων.
Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci μειώθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο, ανακοίνωσε η Kering την Πέμπτη, ξεπερνώντας την πτώση περίπου 3,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι προειδοποίησε επίσης ότι ένας βασικός δείκτης μέτρησης των κερδών του ομίλου θα μειωθεί το 2024.
«Επικεντρωνόμαστε στην αναζωογόνηση της Gucci», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kering, Φρανσουά-Ανρί Πινό, χαρακτηρίζοντας το 2023 ως ένα «δύσκολο έτος».
Η Gucci, η οποία συνεισφέρει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της Kering, βρίσκεται στο μέσον μιας διαδικασίας ανάκαμψης μετά την ανάδειξη ενός νέου σχεδιαστή πριν από ένα χρόνο. Ο Σάμπατο ντι Σάρνο
παρουσίασε την πρώτη του συλλογή στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο, τον ίδιο μήνα που ο διευθύνων σύμβουλος της Gucci, Μάρκο Μπιτσάρρι, αποχώρησε από την εταιρεία ύστερα από οκτώ χρόνια στον ρόλο του.
Οι προσπάθειες αναζωογόνησης έρχονται καθώς οι εταιρείες ειδών πολυτελείας προσαρμόζονται στα πιο συγκρατημένα επίπεδα δαπανών από τους πλούσιους πελάτες τους μετά την εκτίναξη της ζήτησης την περίοδο μετά τα lockdown. Η εταιρεία συμβούλων Bain εκτιμά ότι ο κλάδος θα αναπτυχθεί κατά 4% φέτος, το ήμισυ του περσινού ρυθμού, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Παρόλα αυτά, τα αποτελέσματα του περασμένου μήνα από την ιδιοκτήτρια εταιρεία Cartier Richemont και την LVMH, στις μάρκες της οποίας περιλαμβάνονται η Louis Vuitton και η Christian Dior, έδειξαν ότι τα ισχυρότερα brands ως επί το πλείστον παρουσίασαν σημάδια ανθεκτικότητας απέναντι τη μειωμένη ζήτηση.
Στην Kering, τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα του ομίλου κατρακύλησαν κατά 15% στα 4,75 δισ. ευρώ (5,12 δισ. δολάρια) πέρυσι. Οι αναλυτές ανέμεναν 4,9 δισ. ευρώ.
Ο Πινό προειδοποίησε ότι οι επενδύσεις της Kering στις μάρκες της -στις οποίες περιλαμβάνεται και η Balenciaga– θα ασκήσουν πίεση στα αποτελέσματα του ομίλου βραχυπρόθεσμα.
Η Kering προέβλεψε ότι τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα φέτος θα παρουσιάσουν μείωση από το 2023, ιδίως στο πρώτο εξάμηνο, και δήλωσε ότι θα παραμείνει «σε εγρήγορση και πειθαρχία όσον αφορά τη δομή του κόστους της».
Διαβάστε ακόμη
ΥΠΕΘΟ: «Τελεσίγραφο» για αναβάθμιση POS και ταμειακών έως 29 Φεβρουαρίου
Στυλιανίδης: Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η δραστική αναβάθμιση της Ναυτικής Εκπαίδευσης
Fraport Greece: Γιατί βγαίνει στο…«κυνήγι» στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ