Τρεις προσφορές ύψους 50 δισ. βρετανικών λιρών (68 δισ. δολαρίων) της Unilever για τον κλάδο καταναλωτικών αγαθών απέρριψε η GlaxoSmithKline, τονίζοντας ότι «υποτιμά θεμελιωδώς» την επιχείρηση και τις μελλοντικές προοπτικές της και ότι θα επιμείνει στο σχέδιό της για την απόσχιση της μονάδας.
Η GSK σχεδιάζει να αποσχίσει τη μονάδα – γνωστή για προϊόντα όπως το παυσίπονο Advil, η οδοντόκρεμα Sensodyne και η Tums – στα μέσα του 2022. Μετά την ενσωμάτωση των δραστηριοτήτων υγείας της Novartis (το 2015) και της Pfizer (το 2019), η GSK πέτυχε πωλήσεις 9,6 δισ. λιρών (13,1 δισ. δολαρίων) σε ετήσιο επίπεδο το 2021.
Οι μετοχές της Unilever υποχώρησαν έως και 4,1% στο Λονδίνο, ενώ της GlaxoSmithKline αυξήθηκε έως και 4,9%.
Σημειώνεται πως και οι δύο εταιρείες είχαν επιβεβαιώσει τα σχετικά δημοσιεύματα, με την Unilever να επισημαίνει ότι «η GSK Consumer Healthcare κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της υγείας των καταναλωτών και θα ήταν μια ισχυρή στρατηγική προσθήκη καθώς η Unilever συνεχίζει να αναδιαμορφώνει το χαρτοφυλάκιό της». Ωστόσο, σημείωνε ότι «δεν μπορεί να υπάρξει βεβαιότητα ότι θα επιτευχθεί οποιαδήποτε συμφωνία».
Ο όμιλος καταναλωτικών αγαθών Unilever πουλά μια μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων από τη μαγιονέζα Hellmann’s έως το τσάι Lipton και το παγωτό Ben & Jerry’s. Οι πιο γνωστές μάρκες προσωπικής περιποίησης περιλαμβάνουν το σαπούνι Dove και το αποσμητικό Rexona.
Διαβάστε ακόμα
Αναζητούν προσωπικό και δεν βρίσκουν: 40.000 κενές θέσεις εργασίας πληροφορικάριων και τεχνιτών
Nέο πωλητήριο με χαμηλότερη τιμή στις αποθήκες της Notos Com στο Κρυονέρι