search icon

Bloomberg

GM: Γιατί μειώνει τον στόλο των Robotaxi της Cruise

Η Cruise δεν θα έχει περισσότερα από 50 οχήματα χωρίς οδηγό σε λειτουργία κατά τη διάρκεια της ημέρας και 150 τη νύχτα

Η General Motors διέταξε την Cruise -θυγατρική της- να μειώσει τον ενεργό στόλο της στο μισό μετά τη σύγκρουση ενός από τα Robotaxi της με ένα πυροσβεστικό όχημα αργά την Πέμπτη στο Σαν Φρανσίσκο, τραυματίζοντας τον επιβάτη του οχήματος.

Το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνιας δήλωσε ότι διερευνά τα πρόσφατα «σχετικά περιστατικά» που αφορούν τα οχήματα της εταιρείας αυτόνομης οδήγησης. Η Cruise δεν θα έχει περισσότερα από 50 οχήματα χωρίς οδηγό σε λειτουργία κατά τη διάρκεια της ημέρας και 150 τη νύχτα, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα και η εταιρεία να λάβει «τις κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας», ανέφερε η DMV σε ανακοίνωσή της αργά την Παρασκευή.

Το τελευταίο ατύχημα αναφέρθηκε από την Cruise σε μια σειρά αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Παρασκευή.

«Ένα από τα αυτοκίνητά μας εισήλθε στη διασταύρωση με πράσινο φως και χτυπήθηκε από ένα όχημα έκτακτης ανάγκης που φαινόταν να κατευθύνεται σε τόπο έκτακτης ανάγκης», ανέφερε η Cruise στο X, την πλατφόρμα που ήταν παλαιότερα γνωστή ως Twitter. Το ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 10 μ.μ. στη γειτονιά Tenderloin του Σαν Φρανσίσκο, δήλωσε ο Cruise.

«Το αυτοκίνητό μας περιείχε έναν επιβάτη, ο οποίος νοσηλεύτηκε επί τόπου και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο για μη σοβαρούς, όπως πιστεύουμε, τραυματισμούς», ανέφερε η εταιρεία.

Η σύγκρουση το βράδυ της Πέμπτης, στη διασταύρωση των οδών Turk και Polk, συνέβη ενώ το πυροσβεστικό όχημα λειτουργούσε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης “Κωδικός 3”, ανέφερε το αστυνομικό τμήμα του Σαν Φρανσίσκο. Αυτό σημαίνει ότι τα φώτα του πυροσβεστικού οχήματος, συμπεριλαμβανομένου του σταθερού κόκκινου φωτός και της σειρήνας, ήταν ενεργοποιημένα.

Το περιστατικό εγείρει ερωτήματα σχετικά με το γιατί το όχημα δεν ήξερε να σταματήσει για ένα όχημα έκτακτης ανάγκης και γιατί δεν πρόσεξε τη διερχόμενη κυκλοφορία ενώ διέσχιζε μια διασταύρωση. Η DMV προειδοποίησε στην ανακοίνωσή της ότι θα μπορούσε να αναστείλει ή να ανακαλέσει τις άδειες δοκιμής και ανάπτυξης αν «διαπιστωθεί ότι υπάρχει αδικαιολόγητος κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια».

Την περασμένη εβδομάδα, η Επιτροπή Δημοσίων Υπηρεσιών της Καλιφόρνιας ψήφισε με ψήφους 3 προς 1 για να επιτρέψει στην Cruise και τη Waymo της Alphabet Inc. να αυξήσουν τις περιοχές της πόλης όπου μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό ασφαλείας και να χρεώνουν στους επιβάτες εισιτήριο για αυτό.

Η πόλη του Σαν Φρανσίσκο, με επικεφαλής τον δημοτικό εισαγγελέα David Chiu, ζήτησε την Τετάρτη από τις κρατικές ρυθμιστικές αρχές να αναστείλουν την απόφασή τους να χορηγήσουν την επέκταση της Cruise και της Waymo, μεταδίδει το Bloomberg.

«Το Σαν Φρανσίσκο θα υποστεί σοβαρή ζημιά αν επιτραπεί στην Cruise να επεκταθεί στην πόλη χωρίς περιορισμούς όσον αφορά τη γεωγραφική περιοχή, τις ώρες εξυπηρέτησης και το μέγεθος του στόλου», έγραψε η πόλη στην 84σέλιδη αίτησή της. «Όπως έχει αναγνωρίσει η Επιτροπή, οι επιδόσεις των AV χωρίς οδηγό της Cruise που βρίσκονται επί του παρόντος σε περιορισμένη ανάπτυξη και δοκιμή έχουν παρεμποδίσει τις επιχειρήσεις πρώτης ανταπόκρισης, τις δημόσιες συγκοινωνίες, τους εργάτες οδοποιίας και γενικά τη ροή της κυκλοφορίας».

Πρόσφατες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν επίσης κάποια περίεργη συμπεριφορά από τα οχήματα χωρίς οδηγό της Cruise. Ένα βίντεο που αναρτήθηκε τη Δευτέρα έδειξε ένα αυτοκίνητο να περνάει μέσα από μια διάβαση πεζών, ακόμη και όταν περνούσαν παιδιά, και ένα άλλο έδειξε το όχημα Cruise να σταματάει σε μια διασταύρωση με αυτοκίνητα πίσω του.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Τι θα γίνει με τα δίκτυα των ATM – Τα τρία σενάρια που εξετάζουν (πίνακας)

Φοιτητική στέγη: Τι να προσέξουν γονείς και φοιτητές – Οδηγίες από την ΠΟΜΙΔΑ

Σε 2.000 προσλήψεις αποφοίτων προχωρά η Alibaba

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version