search icon

Bloomberg

Γιατί το Harrods τα πάει καλύτερα από ό,τι πριν από την πανδημία

Το Harrods έχει ξεπεράσει τις πωλήσεις του προ πανδημίας, και αυτό χωρίς το πλεονέκτημα των Κινέζων πελατών που αντιπροσώπευαν περίπου το 25% των πωλήσεων

Ο κλάδος της πολυτέλειας ανθεί. Αρκεί να δει κανείς τα τελευταία οικονομικά στοιχεία των LVMH και Hermes. Ή όπως λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Harrods, Μάικλ Γουόρντ, «παρατηρήστε την κίνηση των πεζών στο ιστορικό πολυκατάστημά του στο Λονδίνο».

«Οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και έτσι είναι ο κόσμος». Ο Γουόρντ λέει ότι το Harrods έχει ξεπεράσει τις πωλήσεις του προ πανδημίας, και αυτό χωρίς το πλεονέκτημα των Κινέζων πελατών που αντιπροσώπευαν περίπου το 25% των πωλήσεων (τώρα είναι πιο κοντά στο 11%, λέει) ή των αφορολόγητων αγορών. Ο λιανοπωλητής προσπάθησε να καταστήσει το κατάστημα έναν προορισμό που πρέπει να επισκεφθούν οι ντόπιοι αγοραστές, πράγμα που σήμαινε την επέκταση των επιλογών εστίασης, των προσφορών ευεξίας και των προωθητικών ενεργειών για τις γιορτές.

Όσον αφορά τις προοπτικές του για το Λονδίνο ως τουριστικό προορισμό, είναι λιγότερο αισιόδοξος. Κατηγορεί την κυβέρνηση ότι απομακρύνεται από τις τέχνες και αφαιρεί τη χρηματοδότηση. «Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορεί να μείνει πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη όταν πρόκειται να έχει μια πραγματικά ισχυρή τουριστική πολιτική», λέει ο Γουόρντ.

Διαβάστε ακόμη:

Ευφορία στα ελληνικά ομόλογα – Δανειζόμαστε φθηνότερα από την… «investment grade» Ιταλία (πίνακες)

Η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που ξεπερνά σε αξία τα 500 δισ. δολάρια

Πανέτα (ΕΚΤ): Επιπτώσεις σε ανάπτυξη και πληθωρισμό από τις γεωπολιτικές προκλήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version