Η Ford Motor σχεδιάζει να καταργήσει άλλες 4.000 θέσεις στην Ευρώπη, προχωρώντας σε πρόσθετες περικοπές σε μία περιοχή όπου η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση χάνει την ελκυστικότητά της.
Οι μειώσεις -οι οποίες ανέρχονται σε περίπου 14% του εργατικού δυναμικού της Ford Europe- θα πλήξουν κατά κύριο λόγο τις επιχειρήσεις στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έως το τέλος του 2027, εν αναμονή διαβουλεύσεων με τα συνδικάτα και τις κυβερνήσεις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε επίσης ότι θα μειώσει την παραγωγή των μοντέλων Explorer και Capri EV στο συγκρότημά της στην Κολωνία, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η Ford υποσχέθηκε στις αρχές του 2021 να αναθεωρήσει δραστικά τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη, λέγοντας ότι θα γίνει σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρική μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Αυτός ο μετασχηματισμός δεν συμβαδίζει με τον αρχικό προγραμματισμό, με την εταιρεία να ανακοινώνει στις αρχές του περασμένου έτους ότι θα βάλει «κόφτη» σε 3.800 θέσεις εργασίας.
Άλλες εταιρείες του κλάδου, όπως η Volkswagen και η Stellantis, έχουν εκδώσει προειδοποιήσεις για τα κέρδη τους τελευταίους μήνες, επικαλούμενες τη μεγάλη επιβράδυνση στις πωλήσεις οχημάτων και την απόσυρση της κυβερνητικής στήριξης στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Αυτό που μας λείπει στην Ευρώπη και τη Γερμανία είναι μία αδιαμφισβήτητη, σαφής πολιτική ατζέντα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο αντιπρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της Ford, John Lawler.
Ο ίδιος ζήτησε περισσότερες δημόσιες επενδύσεις στις υποδομές φόρτισης, ουσιαστικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά οχήματα και μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2, τους οποίους η ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο θα αυστηροποιήσουν το επόμενο έτος.
Διαβάστε ακόμη
Bullish για την ελληνική οικονομία η UBS – Προβλέπει ισχυρή ανάπτυξη τη διετία 2025-2026
Economist: Tα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα