Στο δικαστήριο της κοινής γνώμης, οι millenials είναι οι πιο κακόφημοι καταρροή δολοφόνοι.
Αμερικανικό τυρί. Πιστωτικές κάρτες. Ταξί. Η γαλοπούλα των Ευχαριστιών. Ακόμη και το διαζύγιο. Η πολιτιστική δολοφονία της γενιάς αυτής έχει αφήσει λίγες γωνιές ανέγγιχτες.
Τώρα υπάρχουν στοιχεία για μια “έφεση”. Μια νέα έκθεση της Federal Reserve αναφέρει ότι η ομάδα αυτή που αγαπάει τις συμμετοχές και τα τρόπαια συμμετοχής, η οποία ορίζεται από εκείνους που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1997, δεν διαφέρει πραγματικά από τους γονείς της. Είναι μόνο φτωχότερη από ό, τι οι προηγούμενες γενιές σε αυτό το σημείο της ζωής τους, καθώς σε ένα μεγάλο μέρος της ομάδας αυτής ενηλικιώθηκε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.
“Βρήκαμε λίγα στοιχεία ότι τα νοικοκυριά των millenials έχουν τάση λαι προτιμήσεις κατανάλωσης χαμηλότερες από εκείνες των προηγούμενων γενεών, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία, το εισόδημα και ένα ευρύ φάσμα δημογραφικών χαρακτηριστικών”, αναφέρουν οι συντάκτες της έκθεσης, Christopher Kurz, Geng Li και Daniel J. Vine.
Τα ευρήματά τους στηρίζονται σε μια ανάλυση των δαπανών, του εισοδήματος, του χρέους, της καθαρής θέσης και των δημογραφικών παραγόντων μεταξύ των διαφόρων γενεών.
Οι millennials δεν διαφέρουν και πολύ αναφορικά με το που ξοδεύουν τα χρήματά τους, επίσης. Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι μετατοπίσεις των δαπανών μεταξύ των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών ήταν σε γενικές γραμμές συνεπείς, ανεξάρτητα από την ηλικία. Η στέγαση και τα τρόφιμα είναι δύο περιοχές όπου οι millennials έχουν ξοδέψει λιγότερο από τις προηγούμενες γενιές, ενώ η νεότερη ομάδα καταβάλλει περισσότερα για την εκπαίδευση.
Αυτό που ήταν παλιό είναι και πάλι καινούργιο. Η έκθεση επισημαίνει ότι ορισμένοι από τους γονείς των millennials υιοθέτησαν παρόμοιες αβάσιμες θεωρίες για τα “σημερινά παιδιά” από τους μεγαλυτέρους τους.