search icon

Bloomberg

Facebook: Θα δίνει στους χρήστες την επιλογή να βλέπουν λιγότερες πολιτικές διαφημίσεις

Οι πολιτικές της εταιρείας βασίζονται «στην αρχή ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να λαμβάνουν μηνύματα από εκείνους που φιλοδοξούν να ηγηθούν, και ότι αυτά θα πρέπει να εξετάζονται και να συζητιούνται δημόσια

Ανταποκρινόμενη στη ζήτηση πολλών χρηστών του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, η Facebook Inc. σύντομα θα δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις πολιτικών και κοινωνικών θεμάτων στη ροή τους. Αυτή η νέα ρύθμιση, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στο Instagram, αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας να δοθεί στους χρήστες μεγαλύτερος έλεγχος σε αυτά που εμφανίζονται στη ροή τους, πριν από τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2020.

Το facebook ανακοίνωσε την νέα αυτή επιλογή του, την Πέμπτη σε μια ευρύτερη ενημέρωση που έκανε σχετικά με τις πολιτικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Ωστόσο, η εταιρεία δεν ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές ή περιορισμούς στα εργαλεία στόχευσης των διαφημίσεων που είναι διαθέσιμα για τις πολιτικές εκστρατείες. Το Facebook συζήτησε πιθανές αλλαγές στη στοχοθέτηση της διαφήμισης τους τελευταίους μήνες μετά από περιορισμούς που επιβλήθηκαν από αντιπάλους της, όπως η Google και το Twitter Inc. Το κοινωνικό δίκτυο αποφάσισε να μην αλλάξει τα εργαλεία στόχευσης, τα οποία μπορεί να είναι πολύ συγκεκριμένα, μετά από «εκτεταμένη προβολή και διαβουλεύσεις» με τρίτους, δήλωσε η εταιρεία σε μια ανάρτησή της σε blog.

Το Facebook διατηρεί επίσης την αμφιλεγόμενη πολιτική η οποία ορίζει ότι η εταιρεία δεν θα ελέγξει πραγματικά τις θέσεις των πολιτικών που δημοσιεύονται στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών διαφημίσεων. Έχει ισχυριστεί επανειλημμένα ότι δεν θέλει να έχει αυτή την τελευταία λέξη για το τι είναι αληθινό ή ψεύτικο στον κόσμο της πολιτικής αντιπαράθεσης.

Η εταιρεία έγραψε ότι οι πολιτικές της βασίζονται «στην αρχή ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα, απόψεις κλπ από εκείνους που φιλοδοξούν να ηγηθούν, και ότι αυτά που λένε θα πρέπει να εξετάζονται και να συζητιούνται δημόσια».

Το Facebook βρίσκεται στο επίκεντρο μιας συζήτησης γύρω από την πολιτική διαφήμιση στο διαδίκτυο εδώ και μήνες. Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ υποστηρίζει ότι το Facebook δεν πρέπει να ελέγχει τους πολιτικούς. Αυτή είναι μια θέση που έχει επικριθεί από Δημοκρατικούς υποψηφίους για το προεδρικό αξίωμα, όπως η γερουσιαστής Ελίζαμπεθ Ουόρεν.

Exit mobile version