Η λειτουργία βίντεο μικρού μήκους με την ονομασία Reels, έκανε ντεμπούτο σήμερα στο Instagram, στην προσπάθεια της εφαρμογής που ανήκει στο Facebook να ανταγωνιστεί την ταχέως αναπτυσσόμενη αντίστοιχη εφαρμογή TikTok.
Αντί να λειτουργεί ως ξεχωριστή εφαρμογή, η λειτουργία Reels βρίσκεται στο Instagram επιλέγοντας ο χρήστης “Reels” στο κάτω μέρος της κάμερας Instagram. Το Reels επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν κλιπ 15 δευτερολέπτων, όπως το TikTok, και να τα μοιράζονται δημόσια ή με φίλους στην εφαρμογή Instagram.
Το λογισμικό λειτουργεί επίσης σαν το TikTok. Οι χρήστες μπορούν να προσθέτουν ήχο, να επιλέγουν εφέ επαυξημένης πραγματικότητας και να ανεβάζουν βίντεο κλιπ με παρόμοιο τρόπο.
Το Reels κυκλοφόρησε στη Βραζιλία τον περασμένο Νοέμβριο και το Instagram το λάνσαρε στη Γαλλία και τη Γερμανία τον Ιούνιο και στην Ινδία τον Ιούλιο. Είναι πλέον διαθέσιμο στις ΗΠΑ και σε πολλές άλλες αγορές.
Το Facebook, μητρική του Instagram, έχει ένα κακό ιστορικό απομίμησης δημοφιλών εφαρμογών. Πρόσφατα έκλεισε την εφαρμογή Lasso, με την οποία επίσης προσπάθησε να αντιγράψει το TikTok. Επίσης έκλεισε πρόσφατα το Hobbi, μια εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί το Pinterest. Η εταιρεία είχε πολύ καλύτερη επιτυχία προσθέτοντας δημοφιλείς λειτουργίες στο Instagram και στην εφαρμογή Facebook, όπως όταν πρόσθεσε τη λειτουργία “Stories” με βάση το Snapchat.
«Το Reels προσφέρειστους ανθρώπους νέους τρόπους για να εκφραστούν, να ανακαλύψουν περισσότερα από αυτά που αγαπούν στο Instagram και να βοηθήσουν οποιονδήποτε έχει τη φιλοδοξία να είναι δημιουργικός να βγει στο προσκήνιο», δήλωσε η εταιρεία σε δημοσίευση στο blog της.