Η Estee Lauder στέλνει τη νέα φόρμουλα περιποίησης της επιδερμίδας στο διάστημα, κίνηση που θα της κοστίσει περίπου όσο θα πλήρωνε σε έναν διάσημο influencer για μερικές δημοσιεύσεις στο Instagram.
Η αμερικανική εταιρεία καλλυντικών θα καταβάλει 128.000 δολάρια στη NASA για να μεταφέρει 10 συσκευασίες ορού δέρματος στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Μόλις φτάσουν εκεί, οι αστροναύτες θα τραβήξουν φωτογραφίες του Advanced Night Repair της Estee Lauder στον πύργο ελέγχου του σταθμού, ο οποίος έχει πανοραμική θέα του πλανήτη Γη. Οι εικόνες θα χρησιμοποιηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διαφήμιση, με την εταιρεία να σχεδιάζει τη δημοπρασία ενός μπουκαλιού για φιλανθρωπικούς σκοπούς, όταν τα αντικείμενα επιστρέψουν στη Γη την ερχόμενη την άνοιξη.
Η παγκόσμια ύφεση, που προκλήθηκε από την πανδημία του κορωνοϊού, έχει αναγκάσει τις εταιρείες τις να γίνουν πιο δημιουργικές στις διαφημίσεις τους, επειδή οι καταναλωτές μειώνονται. Στο χώρο της προσωπικής περιποίησης, αρκετές εταιρείες ξοδεύουν πλέον λιγότερα χρήματα σε παραδοσιακά κανάλια διαφήμισης, ενώ αναζητούν νέους τρόπους για να καλύψουν το κενό αυτό. Στο δελτίο τύπου, η Estee Lauder τόνισε ότι είναι η «πρώτη εταιρεία ομορφιάς που πηγαίνει στο διάστημα», στο πλαίσιο της προώθησης της «καινοτομίας για την περιποίηση της επιδερμίδας».
Ο πύραυλος Northrop Grumman Antares που θα μεταφέρει τους ορούς έχει προγραμματισθεί να απογειωθεί την Τρίτη το βράδυ από το Wallops Island της Βιρτζίνια. Στη συνέχεια, το σκάφος Cygnus θα αγκυροβολήσει στο διαστημικό σταθμό νωρίς το πρωί του Σαββάτου.
Η κίνηση της Estee Lauder αποτελεί μέρος της προσπάθειας της NASA να εμπορευματοποιήσει τις δραστηριότητές της. Εταιρείες από οι Goodyear και Merck έχουν κάνει στο διάστημα έρευνα και η NASA ελπίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές, συμπεριλαμβανομένων ιδιωτικών επισκέψεων στο διαστημικό σταθμό.
«Πρέπει να ανοίξουμε την αντίληψη των ανθρώπων για το τι μπορούμε να πετύχουμε στο διάστημα», δήλωσε ο Φιλ Μακ Άλιστερ, διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης των διαστημικών πτήσεων της NASA.