search icon

Bloomberg

Επαγγελματικά ταξίδια: Δυναμικό comeback – Τι δείχνει έρευνα

Το 42% των διοργανωτών εταιρικών ταξιδιών δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αυξήσουν τις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες

Τα επαγγελματικά ταξίδια, αφού συρρικνώθηκαν αγγίζοντας σχεδόν το μηδέν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και στη συνέχεια άργησαν να ανακάμψουν, καθώς οι εταιρείες κρατούσαν χαμηλά τις δαπάνες , φαίνεται ότι επιτέλους επανέρχονται στη μόδα. Περίπου το 42% των διοργανωτών εταιρικών ταξιδιών σε μια παγκόσμια έρευνα δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αυξήσουν τις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, καθώς ο προσοδοφόρος για τις αεροπορικές εταιρείες τομέας ανακάμπτει, με προσδοκίες ότι μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα προ πανδημίας επίπεδα.

Όσον αφορά τον αριθμό των πραγματοποιούμενων ταξιδιών, μόνο το 10% των περισσότερων από 560 ερωτηθέντων στην εναρκτήρια έρευνα της Flight Centre Travel Group για την κατάσταση της αγοράς προέβλεψε μείωση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο δήλωσε ότι αναμένει να ταξιδέψει έως και 20% περισσότερο.

Η επιστροφή στους ουρανούς για τους εταιρικούς ταξιδιώτες αντικατοπτρίζεται στις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια, οι οποίες, σύμφωνα με την Global Business Travel Association, αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% φέτος και να ξεπεράσουν τα 1,48 τρισεκατομμύρια δολάρια. Αυτοί οι ταξιδιώτες αποτελούν εδώ και καιρό ένα περιζήτητο κομμάτι για τη βιομηχανία, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος των κερδών των αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες συνδυάζουν πλέον συστηματικά την εργασία με την αναψυχή, γεγονός που τους καθιστά ακόμη πιο ελκυστική δημογραφική ομάδα.

«Τα εταιρικά ταξίδια θεωρούνται πλέον, χωρίς αμφιβολία, μια μη διακριτική δαπάνη για τις επιχειρήσεις», δήλωσε η Melissa Elf, παγκόσμια διευθύνουσα σύμβουλος της Flight Centre.

Ενώ η Ασία και ο Ειρηνικός ηγείται της τάσης, υπάρχουν ορισμένες αγορές, όπως η Κίνα, όπου τα επαγγελματικά ταξίδια δεν έχουν ανακάμψει πλήρως, εν μέρει επειδή οι διεθνείς πτήσεις προς την Κίνα δεν έχουν επαναληφθεί πλήρως.

Η Marriott International Inc. είναι μια εταιρεία που βλέπει την ανάκαμψη με τον τομέα MICE – συναντήσεις, κίνητρα, συνέδρια και εκθέσεις – στην Ασία να σημειώνει ισχυρές επιδόσεις.

«Καθώς βγήκαμε από την πανδημία, η αναψυχή οδήγησε στην ανάκαμψη και αμέσως μετά είδαμε το MICE να ανεβαίνει», δήλωσε ο πρόεδρος του ξενοδοχειακού ομίλου για την Ασία και τον Ειρηνικό εκτός Κίνας, Rajeev Menon, στο CEO Forum του Bloomberg στην Τζακάρτα αυτή την εβδομάδα.

«Δεδομένου ότι μεγάλο μέρος της Ασίας καθοδηγείται από τις σχέσεις, οι άνθρωποι βγήκαν νωρίς», είπε. «Οι εταιρικές μας δραστηριότητες είχαν πράγματι ανακάμψει πλήρως από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους».

Διαβάστε ακόμη

SSM: Θα συνεχίσουμε την αυστηρή εποπτεία στις τράπεζες

Χαμηλότερες προμήθειες από τις τράπεζες

ΑΚΤΩΡ: Ραντεβού με το μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου – Οι επόμενες επεκτάσεις της πόλης (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version