Η Domino’s Pizza αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για το 2024 αναφορικά με την αύξηση των πωλήσεων και το άνοιγμα νέων καταστημάτων, καθώς η επιβράδυνση των καταναλωτικών δαπανών πλήττει τον κλάδο της εστίασης.
Η αλυσίδα αναμένει τώρα ετήσια αύξηση των παγκόσμιων λιανικών πωλήσεων κατά 6%, κάτω από τον μακροπρόθεσμο στόχο της για 7% ή περισσότερο. Είπε επίσης ότι θα ανοίξει 850 καταστήματα το πολύ μέχρι το τέλος του έτους, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη για έως και 925. Τον Ιούλιο, η εταιρεία είχε χαμηλώσει έναν ακόμη πιο υψηλό στόχο, καθώς ένας σημαντικός δικαιοδόχος με έδρα την Αυστραλία έκλεισε τα καταστήματά του, όπως σημειώνει το Bloomberg.
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Domino’s δείχνουν πώς ο ανταγωνισμός στα εστιατόρια εντείνεται καθώς οι πελάτες κάνουν περικοπές εν μέσω γενικότερης ακρίβειας. Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος, οι οποίες παρακολουθούν τις τοποθεσίες που είναι ανοιχτές για τουλάχιστον ένα χρόνο, έπεσαν κάτω από τις προσδοκίες στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό.
Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει πελάτες, η εταιρεία συνεργάστηκε με την Uber Eats και ανανέωσε το πρόγραμμα πιστότητας, ενώ προσέφερε εκπτώσεις, όπως η προωθητική ενέργεια «Moreflation» κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου.
Για το 2025, η Domino’s αναμένει ότι η αύξηση των παγκόσμιων λιανικών πωλήσεων θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με το 2024.
Διαβάστε ακόμη
Citi: Επαναλαμβάνει τη σύσταση αγοράς για τις ελληνικές τράπεζες – Προτιμά Alpha Bank και ETE
Στη Νοτιοκορεάτισσα συγγραφέα Han Kang το Νόμπελ Λογοτεχνίας 2024 (tweet)
Ρωσία: Οριστική αποχώρηση της Unilever – Πούλησε τα περιουσιακά της στοιχεία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα