Η Danone αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις της για την αύξηση των εσόδων το 2022 έπειτα από την αύξηση κατά 7,7% των συγκρίσιμων πωλήσεων β΄ τριμήνου.
Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 5,6%, αποτυπώνοντας τις αυξήσεις των τιμών και την ισχυρή ζήτηση για βρεφικές τροφές και εμφιαλωμένο νερό.
Η Danone, παρασκευάζει τα γιαουρτια Activia και εμφιαλώνει το νερό Evian, δήλωσε ότι τώρα αναμένει αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων 5%-6% αυτό το έτος σε σχέση με την προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση 3%-5%.
Ο κολοσσός καταναλωτικών αγαθών ανακοίνωσε πως το επαναλαμβανόμενο λειτουργικό περιθώριο του α΄ εξαμήνου μειώθηκε στο 12,1% των πωλήσεων από το 13,1% στο α΄ εξάμηνο του 2021, εξαιτίας του υψηλότερου πληθωρισμού κόστους εισροών.
Η Danone επαναδιατύπωσε ότι ανέμενε το επαναλαμβανόμενο λειτουργικό περιθώριο να είναι υψηλότερα του 12% έναντι του 13,7% το 2021.
Η εταιρεία έχει πιέσει προς τα πάνω τις τιμές καθώς προσπαθεί να καλύψει τα αυξημένα λειτουργικά της κόστη και οι αγοραστές φαίνεται μέχρι στιγμής να αποδέχονται τις αυξήσεις. Ωστόσο, είναι μια προσεκτική κίνηση ισορροπίας για τις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, καθώς μία μεγάλη αύξηση των τιμών μπορεί να ωθήσει τους καταναλωτές να στραφούν σε φθηνότερες λύσεις ιδιωτικής ετικέτας.
«Αυτή είναι μόνο η αρχή του ανανεωμένου ταξιδιού μας», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος σε ανακοίνωσή του. «Πιστεύουμε ότι υπάρχουν ακόμη πολλά που μπορούμε να κάνουμε».
Παρά την αύξηση των τιμών πώλησης κατά 6,8% το δεύτερο τρίμηνο, η Danone εξακολουθεί να πουλά περισσότερα προϊόντα. Αυτό προκύπτει εν μέρει από τις πωλήσεις μεγαλύτερων ποσοτήτων βρεφικού γάλακτος Neocate και Aptamil στις ΗΠΑ, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση των ελλείψεων που αντιμετώπιζε η τεράστια αμερικανική αγορά. Η ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική έλαβε ώθηση επίσης από προϊόντα καφέ, γιαούρτια και φυτικά τρόφιμα.
Διαβάστε ακόμα:
Υποσχέσεις για φθηνή ενέργεια και επιχειρηματικά mega deals
ΥΠΕΝ: Δέσμευση πίστωσης 22,3 εκατ. για τις απολύσεις στη ΛΑΡΚΟ