Σε αναβάθμιση των ετήσιων προοπτικών της προχώρησε η Coca-Cola Co., βασιζόμενη στην θετική πορεία της μέχρι τώρα παρά τις πληθωριστικές πιέσεις αλλά και τα προβλήματα στην Κίνα.
Σύμφωνα με τον chief financial officer της Coca-Cola, Τζον Μέρφι, οι πωλήσεις της ανακάμπτουν αφού «ο κόσμος επιστρέφει σε διάφορες εκδηλώσεις, γεμίζει στάδια, εστιατόρια και θέατρα. Σε αντίθεση, όμως, η δραστηριότητα στην Κίνα παραμένει χαμηλή».
Δεδομένης και της συνεχιζόμενης αντοχής των καταναλωτών στις υψηλότερες τιμές, η Coca-Cola ανακοίνωσε πως αναμένει ετήσια, οργανική ανάπτυξη εσόδων της τάξης του 10% με 11% για φέτος, ενώ η προσαρμοσμένη αύξηση κερδών θα κυμανθεί μεταξύ του 7% και του 8%.
Σημειωτέον πως, σύμφωνα με το Bloomberg, οι προηγούμενες εκτιμήσεις της κυμαίνονταν στα 8% και 9% για τα έσοδα και το 5% μέχρι 6% για τα κέρδη. Οι εκτιμήσεις αναλυτών είχαν κυμανθεί κατά μέσο όρο στο 9,9% όσον αφορά τα έσοδα της εταιρείας.
Η αλλαγή των τιμών σε σειρά προϊόντων και συσκευασιών αυξήθηκε κατά 9%, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση της τάξης του 6,2%. Ο όγκος αυξήθηκε κατά 2%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις, αν και παραμένει σταθερός στη Βόρεια Αμερική, όπου οι τιμές αυξήθηκαν κατά 5% κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου.
«Η οργανική ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας δεν υποδεικνύει σημάδια επιβράδυνσης. Η ανάπτυξή τους στη Λατινική Αμερική είναι πολύ σημαντική», ανέφερε ο αναλυτής της CFRA, Γκάρετ Νέλσον, προσθέτοντας πως «οι μετοχές της εταιρείας έχουν υποδείξει λίγη αδυναμία πρόσφατα και πιστεύω πως αυτά τα εταιρικά δεδομένα θα αλλάξουν τα πράγματα».
Η αξία της μετοχής της Coca-Cola αυξήθηκε κατά 3,2% το πρωί στη Νέα Υόρκη, αν και είχε καταγράψει ετήσια μείωση της τάξης του 15% μέχρι την περασμένη Δευτέρα, χειρότερη από τον μέσο όρο των εταιρειών βασικών καταναλωτικών αγαθών του S&P 500 στο 9%.
Η κύρια ανταγωνιστής της Coca-Cola, PepsiCo, κατέγραψε μείωση του όγκου κατά 2,5% για το γ’ τρίμηνο, αν και προβλέπει αύξηση των κερδών ανά μετοχή της τάξης του 13% (από το 12%), ενώ κρατάει σταθερές τις εκτιμήσεις της για οργανική αύξηση των εσόδων κατά 10% για φέτος.
Επηρεασμένος ήταν ο όγκος των πωλήσεων τόσο στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων και πολέμων στις περιοχές. Σημειωτέον πως στη Ρωσία, η Coca-Cola έχει σταματήσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα από την αρχή του πολέμου στην Ουκρανία.
Στο Ισραήλ και στη Λωρίδα της Γάζας, η εταιρεία και οι συνεργάτες της έχουν επηρεαστεί σημαντικά από τις ένοπλες συγκρούσεις, όπως τόνισε ο Μέρφι.
Το στέλεχος της εταιρείας συμπλήρωσε, παράλληλα, πως παρακολουθεί στενά τις επιπτώσεις των φαρμάκων για απώλεια βάρους «GLP-1», έτσι ώστε να προσπαθήσει να εκτιμήσει τυχόν επίδραση που αυτά θα έχουν στην αγορά τροφίμων και αναψυκτικών.
Διαβάστε ακόμα
ΣΥΡΙΖΑ: Κοινή δήλωση Αχτσιόγλου, Ηλιόπουλου και Χαρίτση για τις διαγραφές
Αποκάλυψη: Πώς η Ελλάδα έχασε έσοδα ΦΠΑ 3,2 δισ. ευρώ (πίνακας)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ