Πτώση εμφάνισαν τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Burberry Group, με τον πρόσφατα διορισμένο CEO να δηλώνει ότι έχει ένα σχέδιο για την ανάκαμψη του ταλαιπωρημένου βρετανικού brand.

Ο Joshua Schulman, ο οποίος ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Burberry τον Ιούλιο, είπε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στο τμήμα εξωτερικών ενδυμάτων της, θα βελτιώσει την παραγωγικότητα των καταστημάτων και τις online δραστηριότητές της, ενώ παράλληλα θα επαναφέρει μια «κουλτούρα υψηλών επιδόσεων».

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν καθώς η Burberry ανακοίνωσε πτώση 20% στις συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση 21%. Η εταιρεία εμφάνισε επίσης προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημιές 41 εκατομμυρίων λιρών (52 εκατ. δολάρια) τους τελευταίους έξι μήνες.

«Οι τελευταίες υποαποδόσεις μας προήλθαν από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της ασυνεπούς εκτέλεσης του brand και της έλλειψης εστίασης στη βασική κατηγορία εξωτερικών ενδυμάτων μας και στα βασικά τμήματα πελατών μας», είπε ο Schulman, ο οποίος δεσμεύτηκε να ενεργήσει για να διορθωθεί η πορεία της εταιρείας.

Η βρετανική εταιρεία με τις φημισμένες καμπαρντίνες δυσκολεύεται εν μέσω μιας δύσκολης καμπής και πτώσης της ζήτησης στην Κίνα.

Η προηγούμενη διοίκηση αποξένωσε τους αγοραστές με αυξήσεις των τιμών των προϊόντων Burberry, σε μία προσπάθεια να δώσει στο brand μια εικόνα πολυτέλειας. Επικεντρώθηκε επίσης άστοχα στις δερμάτινες τσάντες, την ώρα που η Burberry είναι πιο γνωστή για τα εξωτερικά ενδύματά της.

Η μετοχή της Burberry έχει χάσει σχεδόν τη μισή αξία της από τις αρχές του έτους, στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Διαβάστε ακόμη

Λάδι: Ο κορυφαίος παραγωγός παγκοσμίως «βλέπει» μείωση 50% στο ιλιγγιώδες ράλι – Πόσο θα το αγοράζουμε στην Ελλάδα

«Black Friday» αλά ελληνικά!

Καταπατημένα: «Αν το πληρώσεις, μπορείς να το σώσεις»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα