Βουτιά για τις πωλήσεις της Burberry Group, λόγω αδύναμης ζήτησης σε Κίνα και ΗΠΑ. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων στο τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο μειώθηκαν κατά 12%, ανέφερε η Burberry σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση της τάξης του 13%. Η Burberry προειδοποίησε επίσης ότι αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο, με τα έσοδα από τη χονδρική πώληση να θεωρούνται μειωμένα κατά περίπου ένα τέταρτο κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Η βρετανική εταιρεία πολυτελών ειδών επιδιώκει μια ανάκαμψη που χρειάζεται χρόνο για να αποδώσει καρπούς εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Οι μετοχές στο Λονδίνο έχουν υποχωρήσει κατά περίπου 16% μέχρι στιγμής φέτος. Οι πωλήσεις στην Ασία-Ειρηνικό και την Αμερική υποχώρησαν κατά 17% και 12% αντίστοιχα κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε τον Μάρτιο, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Burberry όρισε το 2022 τον Ντάνιελ Λι δημιουργικό διευθυντή, ο οποίος προσπάθησε να επιστρέψει στις βρετανικές ρίζες της Burberry, τονίζοντας το διάσημο καρό μοτίβο του brand σε προϊόντα όπως οι τσάντες με το κουνιστό άλογο, οι οποίες μπορούν να πωληθούν για 1.890 λίρες (2.372 δολάρια) στο Λονδίνο. Αλλά πέρυσι, ορισμένοι αναλυτές είπαν ότι οι τιμές της Burberry ήταν πολύ υψηλές για τους πελάτες στους οποίους απευθυνόταν.
Ο όμιλος αντιμετώπισε επίσης ένα διοικητικό πισωγύρισμα, αφού η οικονομική διευθύντρια Κέιτ Φέρι πήρε άδεια την περασμένη εβδομάδα μετά από απρογραμμάτιστη χειρουργική επέμβαση.
Διαβάστε ακόμη
EBRD: Οι προβλέψεις για την ελληνική οικονομία (πίνακες)
Περικοπές έως 50% στην πράσινη ενέργεια… για να γλιτώσουμε το blackout
ΑΒΑΞ: Πλησιάζει το μισό δισ. η αξία του χαρτοφυλακίου σε ΣΔΙΤ, παραχωρήσεις και μαρίνες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ