Η Burberry Group ανακοίνωσε ότι οι τριμηνιαίες πωλήσεις της αυξήθηκαν -επιβεβαιώνοντας την προηγούμενη πρόβλεψη- εν μέσω αύξησης της ζήτησης για αγαθά πολυτελείας, ειδικά από τις αγορές της Ασίας.

Οι λιανικές συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων κατά τους τρεις μήνες έως τα τέλη Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 32%, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη.

Το διάσημο tartan ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις για ανάπτυξη 31%.

Η απόδοση δείχνει πόσο γρήγορα μπορεί να αυξηθεί η ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας με το άνοιγμα των οικονομιών και τη σταδιακή άρση των lockdown. Οι καταναλωτές που επιθυμούν να αποκτήσουν μία τσάντα Lola της Burberry ή ένα πανωφόρι Barn έχουν επίσης στραφεί όλο και περισσότερο σε διαδικτυακές αγορές από την έναρξη της πανδημίας.

Τα πολυτελή brands ποντάρουν περισσότερο στην Κίνα όπου η πανδημία τέθηκε υπό έλεγχο πέρυσι. Η Burberry άνοιξε ένα κατάστημα με τον τοπικό τεχνολογικό γίγαντα Tencent στο Σενζέν το πέρσι το καλοκαίρι, συνδυάζοντας φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων στην Ασία-Ειρηνικό αυξήθηκαν κατά 75% το τέταρτο τρίμηνο, με επικεφαλής την Κίνα και τη Νότια Κορέα.

Διαβάστε ακόμα:

ΓΣΕΒΕΕ: «Ανάσα» για την εστίαση η επέκταση της ρύθμισης ενοικίων και το Μάιο

ΕΚΠΑ: Παρατεταμένη νόσος COVID-19 με μακροπρόθεσμες συνέπειες και επιπλοκές

Απώλειες άνω του 1% στις ευρωαγορές υπό τον φόβο του πληθωρισμού