search icon

Bloomberg

Burberry: Αύξηση 18% στις πωλήσεις με ώθηση από την Κίνα – Πτώση 1,9% για τη μετοχή

Θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών ύψους 400 εκατ. λιρών που θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023

Η βρετανική εταιρεία ειδών πολυτελείας Burberry ανακοίνωσε σήμερα αύξηση 18% στα έσοδα από πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο τους έτους.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική αυξήθηκαν κατά 17%. Αλλά οι καλύτερες επιδόσεις ήρθαν από τηνΑσία, με τις πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα να αυξάνονται κατά 46%, στην περιοχή της νότιας Ασίας-Ειρηνικού κατά 39% και στην Ιαπωνία κατά 44%. Οι πωλήσεις στην Αμερική μειώθηκαν κατά 8%.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η εταιρεία επανέλαβε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών ύψους 400 εκατ. λιρών που θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023.

Η μετοχή υποχώρησε έως και 1,9% κατά την έναρξη των συναλλαγών στην Κίνα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry Τζόναθαν Άκεροντ προσπαθεί να κάνει πιο ελκυστικό το brand στους καταναλωτές. Ελπίζει ότι ο Ντάνιελ Λι, ο νέος σχεδιαστής που παρουσίασε την πρώτη του συλλογή τον Φεβρουάριο, μπορεί να δώσει νέα πνοή στον οίκο,  επιστρέφοντας στις βρετανικές του ρίζες.

Οι επενδυτές πούλησαν τη μετοχή τον Μάιο, αφού η Burberry προειδοποίησε για επιβράδυνση της ζήτησης στις ΗΠΑ.

Οι συνολικές πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 18%, καταγράφοντα τον ταχύτερο ρυθμός των τελευταίων δύο ετών. Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για χαμηλή διψήφια αύξηση των πωλήσεων φέτος.

Τα αδιάβροχα «πρωταγωνίστησαν» στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, όπως και τα δερμάτινα είδη, συμπεριλαμβανομένων των γυναικείων τσαντών, ανέφερε η εταιρεία. Η Burberry ανακαίνισε 19 καταστήματα κατά τη διάρκεια της περιόδου και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ανακαινίσει πάνω από το 50% των καταστημάτων μέχρι το τέλος του έτους.

Τον Μάιο, ο Άκεροντ δήλωσε ότι οι δημιουργίες του Λι θα είναι διαθέσιμες στα καταστήματα από τον Σεπτέμβριο και ότι η υποδοχή από τους χονδρέμπορους ήταν θετική.

Ο Άκεροντ ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας πριν από περισσότερο από έναν χρόνο. Όπως και οι προκάτοχοί του, επιδιώκει να αναβαθμίσει το κύρος της Burberry και παράλληλα να αυξήσει τα έσοδα πουλώντας μακροπρόθεσμα περισσότερα αξεσουάρ και τσάντες.

Οι αναλυτές μιλούν ολοένα και περισσότερο για «πόλωση» μεταξύ των ομίλων πολυτελείας, διακρίνοντας μεταξύ λίγων εταιρειών που υπεραποδίδουν, όπως η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE και η Hermes International, και των υπολοίπων, οι οποίες πιθανότατα θα μείνουν πίσω.

Διαβάστε ακόμη

ΔΕΣΦΑ: Αυξημένες ταρίφες κατά 18% βάζουν φωτιά στα τέλη χρήσης του δικτύου

Ολλανδία: Οι 10 εφαρμογές που απαγορεύεται να χρησιμοποιούν στα κινητά τους οι δημόσιοι υπάλληλοι

OHE: 165 εκατομμύρια νέοι φτωχοί παγκοσμίως σε τρία χρόνια κρίσεων (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version