Η Bulgari, η διάσημη εταιρεία κοσμημάτων που ανήκει στον όμιλο LVMH, εστιάζει στην Ινδία για να αντιμετωπίσει την πτώση της ζήτησης πολυτελών ειδών στην Κίνα, καθώς η οικονομική επιβράδυνση της χώρας συνεχίζεται.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Bulgari, Ζαν-Κριστόφ Μπαμπέν, η εταιρεία επεκτείνει την παρουσία της στην Ινδία, επενδύοντας στη δυναμική ανάπτυξη της αγοράς και στα ευνοϊκά δημογραφικά χαρακτηριστικά της χώρας. Σε συνέντευξή του στο Bloomberg TV, ο Μπαμπέν δήλωσε:

«Περιμένουμε ακόμη μεγαλύτερη άνοδο στην πολυτελή αγορά τους επόμενους μήνες ή χρόνια, κάτι που θα κατατάξει την Ινδία, αν όχι στο top 3, τουλάχιστον στις πέντε ή οκτώ κορυφαίες αγορές παγκοσμίως».

Η Bulgari διαθέτει ήδη 13 μπουτίκ ή επίσημους συνεργάτες στην Ινδία, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, και σχεδιάζει να επεκταθεί ακόμη περισσότερο.

Η υποχώρηση της κινεζικής αγοράς

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι παγκόσμιοι κολοσσοί της πολυτέλειας, όπως η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE και η Kering SA, έχουν δει τις πωλήσεις τους στην Κίνα να μειώνονται κατά το πρώτο εννεάμηνο του έτους, καθώς η χώρα παλεύει με τις συνέπειες της στεγαστικής κρίσης.

Η Bulgari, ωστόσο, δεν εγκαταλείπει την κινεζική αγορά. Σύμφωνα με τον Μπαμπέν, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα επόμενα δύο χρόνια, με στόχο να προσεγγίσει πελάτες πολυτελείας σε μικρότερες πόλεις. Αντί για νέες φυσικές μπουτίκ, η στρατηγική της επικεντρώνεται στις διαδικτυακές πωλήσεις, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς.

Ο Μπαμπέν εκτίμησε ότι η υπερπροσφορά ακινήτων και η πλεονάζουσα βιομηχανική παραγωγή στην Κίνα θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να απορροφηθούν, προτού η οικονομία επανέλθει σε σταθερή ανάπτυξη.

Η προοπτική της Ινδίας

Η Ινδία αποτελεί βασική αγορά για την Bulgari, καθώς η οικονομία της χώρας αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και το καταναλωτικό κοινό στρέφεται όλο και περισσότερο στα πολυτελή προϊόντα. Η Ινδία θεωρείται μία από τις πλέον υποσχόμενες αγορές πολυτελείας, χάρη στη μεσαία τάξη που διευρύνεται και στη νεανική δημογραφική της σύνθεση.

Το «φρένο» στην παγκόσμια πολυτέλεια

Παρά την επιβράδυνση της βιομηχανίας πολυτελείας φέτος, ο Μπαμπέν παραμένει αισιόδοξος. Υποστηρίζει ότι η πτώση συγκριτικά με το 2023 οφείλεται εν μέρει στις εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις που είχαν καταγραφεί μετά την πανδημία, όταν οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις αποταμιεύσεις τους από τα χρόνια των lockdown.

Όσο για τις ενδεχόμενες επιπτώσεις από τις γεωπολιτικές εντάσεις, όπως οι προτεινόμενοι νέοι δασμοί του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, προς την Κίνα, ο Μπαμπέν εμφανίζεται καθησυχαστικός: «Η πλειονότητα των πολυτελών προϊόντων που εισάγονται στην Κίνα προέρχονται από ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία, οπότε οι επιπτώσεις στον κλάδο μας θα είναι περιορισμένες».

Με τη στρατηγική στροφή της Bulgari προς την Ινδία και την ενίσχυση του e-commerce στην Κίνα, η εταιρεία δείχνει να προσαρμόζεται στις νέες προκλήσεις της αγοράς, παραμένοντας προσηλωμένη στην καινοτομία και την πολυτέλεια.

Διαβάστε ακόμη

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Ερχονται κεφάλαια κίνησης μέχρι 500.000 ευρώ – Πού θα υποβάλλεται η αίτηση

Jaguar: Αποκάλυψε το πρωτότυπο «Type 00» και δέχεται επικρίσεις (vid)

Παναγία των Παρισίων: Οι «χρυσοί» χορηγοί που έδωσαν 500 εκατ. για την ανοικοδόμησή της (tweets)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα