Για επιπλέον καθυστερήσεις ενημέρωσε τους πελάτες του 737 Max η Boeing, σχετικά με τα αεροσκάφη που επρόκειτο να παραδοθούν το 2025 και το 2026, υπενθυμίζοντας ότι η παραγωγή της ναυαρχίδας της εταιρείας έχει ακόμα πολύ δρόμο μέχρι την ανάκαμψη.

Η κατασκευάστρια εταιρεία προειδοποίησε ότι τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης πάνε πίσω κατά τρεις έως έξι μήνες επιπλέον των ήδη καθυστερημένων παραδόσεων, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι παραδόσεις που είχαν προγραμματιστεί για το επόμενο έτος έχουν μεταφερθεί στο 2026, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Οι καθυστερήσεις έχουν γίνει ο κανόνας στην αεροδιαστημική, καθώς οι κατασκευαστές αεροπλάνων και κινητήρων παλεύουν με τις προβληματικές αποστολές εξαρτημάτων και πρώτων υλών, τον κύκλο εργασιών των εργαζομένων και άλλες αναταράξεις στην αγορά που παραμένουν ακόμη από την πανδημία του Covid. Η έλλειψη νέων αεροσκαφών αναμένεται να αποτελέσει καυτό θέμα όταν θα ξεκινήσει η Διεθνής Αεροπορική Έκθεση του Φάρνμπορο στις 22 Ιουλίου, μια απόκλιση από τις εντυπωσιακές ανακοινώσεις πωλήσεων που συνήθως κυριαρχούν στις εμπορικές εκθέσεις.

Η Airbus έχει επίσης προειδοποιήσει τις αεροπορικές εταιρείες για πιθανές καθυστερήσεις τα επόμενα δύο χρόνια, ανέφερε το Bloomberg τον περασμένο μήνα, αφού προειδοποίησε τους επενδυτές ότι θα χάσει τον στόχο της για παραδόσεις το 2024. Οι περιορισμοί ανάγκασαν τις αεροπορικές εταιρείες να αναστείλουν τα σχέδια επέκτασης και προκάλεσαν την αγορά μεταχειρισμένων αεροσκαφών που συνήθως θα κατευθύνονταν προς τις αποθήκες της ερήμου.

Ένας απογοητευμένος πελάτης, ο Στίβεν Άντβαρ Χέιζι, συνιδρυτής της Air Lease, σημείωσε ότι σχεδόν τα μισά αεροσκάφη Boeing και Airbus που επρόκειτο να παραλάβει ο εκμισθωτής το πρώτο τρίμηνο δεν έφτασαν ποτέ.
«Και τα αεροσκάφη που παραδόθηκαν ήταν όλα καθυστερημένα», δήλωσε κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης για τα κέρδη του Μαΐου. «Επαναλαμβάνω, τα αεροσκάφη που παραδόθηκαν ήταν όλα καθυστερημένα».

Η Boeing περιόρισε την παραγωγή της μετά από μια οδυνηρή παρ’ ολίγον καταστροφή ενός αεροσκάφους 737 Max τον Ιανουάριο. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν θα επιτρέψει στην Boeing να αυξήσει την παραγωγή πέρα από τον μηνιαίο ρυθμό των 38 αεροσκαφών μέχρι να πειστεί ότι οι έλεγχοι ποιότητας είναι σε θέση να εφαρμοστούν και ότι η αλυσίδα εφοδιασμού μπορεί να ανταποκριθεί.

Η παραγωγή έχει αυξηθεί λίγο στην αμερικανική αεροπορική εταιρεία, η οποία παρέδωσε τον Ιούνιο το υψηλότερο μηνιαίο σύνολο από το περιστατικό του Ιανουαρίου. Οι αυξημένες παραδόσεις είναι ζωτικής σημασίας για την Boeing προκειμένου να ενισχύσει τα οικονομικά της που έχουν πληγεί από την επιβράδυνση της παραγωγής, καθώς επανεκπαιδεύει εργαζομένους και εντείνει τις επιθεωρήσεις των προμηθευτών.

Διαβάστε ακόμη:

«Magna Victoria»: Προχωρά το μεγάλο έργο αποθήκευσης των 203,2MW στις Σέρρες

ΟΟΣΑ: Οι κενές θέσεις εργασίας στην Ελλάδα εκτινάχθηκαν μετά το 2019

Η ελίτ των celebrities και του παγκόσμιου επιχειρείν στον πλουσιότερο γάμο του πλανήτη (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ