Μεγάλες απώλειες, τις μεγαλύτερες εδώ και τουλάχιστον έναν μήνα, αντιμετωπίζει η διαφημιστική WPP, μετά την ανακοίνωση του κολοσσού στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων, Unilever, ότι ετοιμάζεται να μειώσει τη διαφημιστική δαπάνη. Κυρίως, την ώρα που αποτελεί έναν από τους καλύτερους πελάτες της WPP.
Η εταιρεία πώλησης προϊόντων όπως το σαπούνι Dove και η μαγιονέζα Hellmann’s, θα κάνει κατά 30% λιγότερες διαφημίσεις, στο πλαίσιο ενός σχεδίου περιστολής δαπανών. Αμέσως η μετοχή της WPP, μονάδα της οποίας κάνει τα διαφημιστικά του Dove, υποχώρησε κατά 4,4%, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από τις 3 Μαρτίου.