search icon

Bloomberg

Audi: Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση την οδηγεί σε περικοπή 9.500 θέσεων εργασίας

Η γενική αναδιάρθρωση της Audi αποσκοπεί στην ανάκτηση του εδάφους που χάθηκε στη μάχη για την ηγετική θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων από τις Mercedes-Benz και BMW AG

Η γνωστή μάρκα Audi της Volkswagen AG σχεδιάζει να μειώσει 9.500 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, στο πλαίσιο μιας γενικής αναθεώρησης για τη βελτίωση των κερδών της, η οποία προβλέπεται να είναι περίπου 6 δισεκατομμύρια ευρώ (6,61 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά την επόμενη δεκαετία.

Οι θέσεις σχεδιάζεται να μειωθούν μέσω εθελοντικών μέτρων (εθελούσιες έξοδοι) και πολιτικής για τη μη πλήρωση των κενών θέσεων, ανέφερε η Audi σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Οι υπόλοιποι περίπου 50.000 εργαζόμενοι στη Γερμανία θα έχουν εγγυήσεις απασχόλησης μέχρι το τέλος του 2029, ενώ η Audi σχεδιάζει να δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας για την ανάπτυξη της μελλοντικής τεχνολογίας όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι ψηφιακές προσφορές.

Η γενική αναδιάρθρωση της Audi που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος αποσκοπεί στην ανάκτηση του εδάφους που χάθηκε στη μάχη για την ηγετική θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων από τις Mercedes-Benz και BMW AG. Η μητρική εταιρεία Volkswagen AG επέλεξε τον Μάρκους Ντούεσμαν, 50 ετών σήμερα, ως νέο επικεφαλής της εταιρείας που θα αντικαταστήσει τον Μπραμ Σκοτ τον επόμενο χρόνο, σε μια ευρύτερη αναδιάρθρωση του διοικητικού συμβουλίου μετά από συνομιλίες με τα εργατικά σωματεία.

Η VW ζήτησε από τη BMW τον Ντούεσμαν, καθώς ο μηχανολόγος- μηχανικός ανέβηκε στην ιεραρχία αυτής της εταιρείας, για να φτάσει στη θέση του διευθυντή πωλήσεων μετά την ένταξή του στην BMW, προερχόμενος από από τη Mercedes-Benz της Daimler AG.

Η Audi τέσταρε τα μοντέλα της με αυστηρότερες δοκιμές εκπομπών που τέθηκαν σε ισχύ την προηγούμενη χρονιά στην Ευρώπη και οδήγησαν σε σημαντικά ευρήματα στον τομέα της παραγωγής, τα οποία έπληξαν τις πωλήσεις.

Πέραν αυτού, η εταιρεία αγωνίστηκε να σχεδιάσει μια γραμμή υπό το βάρος του σκανδάλου εκπομπών ντίζελ, που κορυφώθηκε με τη σύλληψη του πρώην CEO της Audi Ρούπερτ Στάντλερ και επιβολή προστίμου 800 εκατομμυρίων ευρώ (881 εκατομμύρια δολάρια).

Exit mobile version